  • Data: 2023-07-14 20:20:17
    Temat: Re: CB radio
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-07-14 o 15:04, io pisze:

    > Jak nie chcesz CB radia to jesteś skazany na inne o charakterze "sklepów
    > zamkniętych w niedzielę" gdzie wcale nie musi być tak prosto, że jak
    > potrzebujesz to kupujesz i używasz.

    Chyba się zamotałeś.

    > Do samochodu? :-)

    Do kuchni. Do samochodu nie potrzebuję ekspresu ani CB radia.

    > Może po prostu skromnie żyjesz to niczego nie potrzebujesz. Albo z
    > zasady do samochodu niczego nie dokupujesz.

    Faktycznie niewiele, bo nie widzę takiej potrzeby.
    Co niby miałbym jeszcze dokupić do auta?
    Wymienić siedzenia na kubełki?
    Wstawić jakiś chromowany grill?
    Czy walnąć spoiler na klapie z tyłu?

    > Osobiście uważam, że sens komunikacji między kierowcami (i ludźmi w
    > ogóle) jest bardzo duży, znacznie wykraczający poza zgłaszanie
    > nieoznakowanych.

    A ja osobiście uważam, że jest to bez znaczenia.