  • Data: 2023-07-15 21:22:47
    Temat: Re: CB radio
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-07-15 o 19:48, io pisze:

    > Mówiąc szczerze, nie widzę potrzeby wyjaśniania tej zupełnie oczywistej
    > kwestii.

    Wzajemnie.

    > Nie odkryłeś potrzeby bo nawet jakby/jeśli taka była to nie
    > miałbyś/miałeś tego radia. Jakbyś radio miał to może np. odkryłbyś, że
    > dla jednego przejazdu przez Polskę nie trzeba posiadać nawigacji.

    Nie muszę CB mieć, żeby wiedzieć, że nie potrzebuję.
    Przez Polskę nigdy nie używałem nawigacji wtedy kiedy radio było modne.

    > Ależ ... umywalka w kamperze jest niezbędna. Tobie po prostu ciężko
    > myślenie przychodzi.

    Nie rozszerzaj tej narracji na kampery, bo jak zaczniesz dowodzić co jest
    potrzebne w podróży traktorem czy betoniarką, to faktycznie zbiór
    potrzeb się rozrośnie.
    Tak prawdę mówiąc kamper też jest niepraktyczny.

    > Mogę wyrzucać, ale mi napiszesz "nie miałem takiej potrzeby". Jakoś
    > tysiące użytkowników, oprócz Ciebie, potrzebę używania CB radia
    > dostrzegali.

    Miliony much...

    > A furmankę widział? Albo rower? One z reguły nie mają migaczy a jednak
    > Ty uważasz migacze za niezbędne a CB radio już nie. Oceniam, że powód
    > tego jest jedynie taki, że migacze już masz a radia CB jeszcze nie.
    > Możesz mnie sprostować.

    Nie sprowadzaj rzeczy do absurdu - kierunkowskazy są w homologacji typu
    prawie każdego samochodu. W rowerze i furmance nie, więc przykład z d...