  • Data: 2023-07-16 21:42:03
    Temat: Re: CB radio
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2023 o 21:22, cef pisze:

    > Nie rozszerzaj tej narracji na kampery, bo jak zaczniesz dowodzić co jest
    > potrzebne w podróży traktorem czy betoniarką, to faktycznie zbiór
    > potrzeb się rozrośnie.

    CB radio aż tak ich nie rozszerza. W pewnym ujęciu jest to rozszerzenie
    funkcjonalności kierunkowskazów.

    > Tak prawdę mówiąc kamper też jest niepraktyczny.

    Zależy czy bardziej się nim jeździ czy w nim mieszka.

    > Miliony much...

    Tak, oni wszyscy są muchami a Ty człowiekiem.

    > Nie sprowadzaj rzeczy do absurdu - kierunkowskazy są w homologacji typu
    > prawie każdego samochodu. W rowerze i furmance nie, więc przykład z d...

    I jak homologacja nie powie, że potrzebna nawigacja albo system audialny
    to ich nie będziesz używał? To jest dopiero odlot.