  • Data: 2023-07-15 21:07:30
    Temat: Re: CB radio
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 15.07.2023 o 18:48, io pisze:
    > [...]
    >
    > Gdybym tam był i byś mi harmoniczną zabrzęczał w garnku "to bym cię
    > znalazł i zabił" :] Nie po to jadę tam gdzie brak zasięgu, żeby gadać
    > przez radio. jprdl!

    A ktoś tam po to jedzie? Po prostu nie ma zasięgu i można przez jakiś
    czas z tym czy raczej bez tego żyć.

    > Noale NACHUJ? Nie masz kogoś lokalnie, bez radia do gadania?

    Ale za mną ciągle nie chodzi. Nieraz trzeba się rozdzielić a jednak mieć
    potencjalny kontakt. Za Tobą ktoś chodzi? W d.. Cię ma jak idziesz
    dalej? Zwiększyły się możliwości komunikacji i z tego korzystamy.

    > Bo se czeba łeb przebudować. Skoro Internet jest siecią światową, to
    > używamy światowych DNS a nie lokalnych, tym bardziej, ze jest
    > wprowadzana CENZURA z PiS, której kiedyś za poprzednich rządów nie było.

    To raczej PO wprowadziło przepisy dotyczące możliwości filtrowania. Sprawdź.

    > Są jeszcze VPNy :]

    Do czego? Chcesz się połączyć VPNem z docelowym dostawcą treści? Jak nie
    to nie rozwiązujesz podstawowego problemu, że dostawca VPN też może mieć
    jakąś politykę dotyczącą filtrowania w tym może być związany tymi samymi
    przepisami prawa co dostawca internetu. Wszyscy w Polsce będą filtrowali
    to samo. Za chwilę może wszyscy w UE. Stany też coraz mniej liberalne są.

    Jak już to Tor. On zresztą ma swój rozwiązywacz. Albo I2P.

    Ale to znacznie więcej niż zabezpieczenie DNS o czym dotąd była mowa.

    > Jak ktoś się pakuje w FB czy inne manipulacyjne związki to jego sprawa.
    > Skoro nie jest świadomy to też jego sprawa. Nie zamierzam uświadamiać. >
    > FB, Tłiter, TikTok to dla mnie nie jest komunikacja, to manipulacja :]

    Czyja?

    > Jak ktoś chce sobie posłuchać radia, to odpala radio na falach krótkich
    > czy średnich i sobie słucha...ale wiadomym jest, że wszędzie są
    > manipulacje i indoktrynacja.

    Radia sensu stricte, a mowa o komunikacji jako takiej.

    > Kontakt z TIRowcem czy nawet takim jak Ty,
    > przez CB nie jest dla mnie żadną rozrywką ani doznaniem.

    To z żoną gadaj.

    > To strata czasu
    > na pierdolenie o dupie Maryni. Tutaj na News jest inaczej, bo odpowiadam
    > wtedy, kiedy mam czas a zarazem jest więcej odbierających niż Ty jeden :)

    Dobra, ale ... zmieniasz temat. To dwie różne potrzeby komunikacyjne.
    Już coś kiedyś pierdoliłeś o tym, że nie odbierasz telefonów, więc nie
    ma sensu do Ciebie dzwonić :-) ale chyba chodziło o obcych a teraz
    pierdolisz jakbyś w jakimś matriksie żył.