  • Data: 2023-07-15 19:38:56
    Temat: Re: CB radio
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2023 o 18:48, io pisze:
    [...]
    > A co, nie ma? :-)
    >
    > Zabrałem ręczniaka raczej na drogę. Nie zadziałał, ale gdyby działał to
    > i na miejscu byłby użyteczny.

    Gdybym tam był i byś mi harmoniczną zabrzęczał w garnku "to bym cię
    znalazł i zabił" :] Nie po to jadę tam gdzie brak zasięgu, żeby gadać
    przez radio. jprdl!

    > Miałem też urządzenia na których na początku był zainstalowany
    > Meshtastic z LoRą a potem inne oprogramowanie. Poniekąd to samo. Nie
    > trzeba całego świata, by używać lokalnie.

    Noale NACHUJ? Nie masz kogoś lokalnie, bez radia do gadania?

    > No właśnie nie jest znana. Wiedzą o niej głównie ci, którzy zostali nią
    > dotknięci. Gdyby wszyscy wiedzieli że tak łatwo można ją obejść to takie
    > blokowanie nie miało by sensu, więc blokowano by inaczej.

    Bo se czeba łeb przebudować. Skoro Internet jest siecią światową, to
    używamy światowych DNS a nie lokalnych, tym bardziej, ze jest
    wprowadzana CENZURA z PiS, której kiedyś za poprzednich rządów nie było.

    > Ta zmiana rozwiązywacza nazw DNS to zresztą raczej obejście niż
    > rozwiązanie. Inny rozwiązywacz może jeszcze inaczej blokować domeny.
    > Dopiero użycie lokalnego rozwiązywacza pozwala uniezależnić się od tej
    > metody blokowania domen. Do tego należało by zastosować szyfrowanie DNS
    > po drugiej stronie.
    >
    > I widzisz ... można coś zrobić LOKALNIE by dało się komunikować choćby
    > ktoś inny chciał to ograniczyć.

    Są jeszcze VPNy :]

    > Nie wiem co tam wymyślasz, ale pewne jest, że w takiej globalnej usłudze
    > bardzo łatwo blokować dostęp. Jej rozproszenie usunęło by tę użytkową
    > podatność z uwagami jak powyżej.

    Jak ktoś się pakuje w FB czy inne manipulacyjne związki to jego sprawa.
    Skoro nie jest świadomy to też jego sprawa. Nie zamierzam uświadamiać.

    FB, Tłiter, TikTok to dla mnie nie jest komunikacja, to manipulacja :]

    Jak ktoś chce sobie posłuchać radia, to odpala radio na falach krótkich
    czy średnich i sobie słucha...ale wiadomym jest, że wszędzie są
    manipulacje i indoktrynacja. Kontakt z TIRowcem czy nawet takim jak Ty,
    przez CB nie jest dla mnie żadną rozrywką ani doznaniem. To strata czasu
    na pierdolenie o dupie Maryni. Tutaj na News jest inaczej, bo odpowiadam
    wtedy, kiedy mam czas a zarazem jest więcej odbierających niż Ty jeden :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>