  • Data: 2013-08-04 01:04:16
    Temat: Re: Błysło... (cross)
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Aug 2013 23:59:46 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie żartuj... tyle co na znaku.
    > [...]
    > Skąd wziąłeś pomysł że może być inaczej?

    Z twojego zdania (w cytatach na samej górze). Z nadmiarem przecinków
    i w oddzielnym akapicie nabiera zupełnie innego znaczenia - "nie
    oznakowanie" zrobiło się wtrętem. :D

    > Nie, NIE JEST fatalnym pomysłem, ale sens ma 90-60-40 przy zjeździe
    > z drogi szybkiego ruchu, w odstępach pozwalających nadążyć
    > ze zwalnianiem ze 110, a nie różnica 10 km/h na długości ponad
    > 100metrów!

    No to poteoretyzujmy nad tym konkretnym przypadkiem.

    Załóżmy, że miejsce jest rzeczywiście wypadkogenne (w to akurat mogę
    uwierzyć, gdzieś wyżej o tym pisałem) - zasadniczo wiadomym jest,
    że nie każdy kierowca posiada obuwie odporne na to tajemnicze pole
    biomagnetyczne, które wytwarza się na długich prostych, i które powoduje
    zwiększone przyciąganie prawej stopy do podłoża. (nie, nie pędziłem aż
    tak)

    Chcemy teraz zadbać o bezpieczeństwo podróżujących w tamtych okolicach.
    Co robimy:

    1. Dajemy na mszę w odpowiedniej intencji;

    2. Poprawiamy oznakowanie i pozwalamy kierowcom z jako takim
    wyprzedzeniem zorientować się, że za chwilę na drodze może zrobić się
    ciasno;

    3. Pozostawiamy nieśmiało wychylający się tuż przed Strasznym Miejscem
    znak D-42 i dostawiamy zaraz za nim fotoradar?

    To (70) było może i za bardzo dostosowanym do realiów pomysłem, ale
    po prostu gdyby choćby takie coś tam stało, to mógłbym pluć w gębę
    tylko i wyłącznie sobie. A tak - miałem jednak większa ochotę na
    pogratulowanie korkondylom fajnej miejscówki.

    [...]
    > No ale skoro kierowcy mogą zostać zaskoczeni w dowolnym miejscu
    > za znakiem, to jest sens sprawdzać, czy faktycznie się przygotowują
    > zwalniając zgodnie z przepisem :>

    E tam, przecież dla służb wszelakich ważny jest tylko efekt - czyli
    poprawa naszego bezpieczeństwa. Badanie stanów pośrednich nie wpisuje
    się w tę teorię :P