  • Data: 2013-08-03 23:59:46
    Temat: Re: Błysło... (cross)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Aug 2013, mlodz wrote:

    > A ile można mieć? Pytam całkiem poważnie.

    Nie żartuj... tyle co na znaku.
    W MIEJSCU w którym przejeżdżasz obok znaku JUŻ masz mieć
    "nie więcej niż na znaku".
    Jak postawią Ci "zakaz ruchu" to on też nie znaczy "gdzieś
    tam za znakiem zaczyna się zakaz ruchu", tylko działa
    od miejsca postawienia znaku i tyle.
    Skąd wziąłeś pomysł że może być inaczej?

    > Może być.

    Ale to jest diametralnie różne oddziaływanie na jadących!

    > To był tylko przykład,

    Ale zły, IMO :)

    > a czy stopniowanie ograniczeń co do zasady,
    > jest na pewno takim fatalnym pomysłem... to temat na inną dyskusję.

    Nie, NIE JEST fatalnym pomysłem, ale sens ma 90-60-40 przy zjeździe
    z drogi szybkiego ruchu, w odstępach pozwalających nadążyć
    ze zwalnianiem ze 110, a nie różnica 10 km/h na długości ponad
    100metrów!

    > I nie rozumiem - jak możesz w ogóle sugerować, jakoby miejsce nie było
    > niebezpieczne. Gotfrydzie, przecież tam stoi fotoradar!

    Ależ, rzeczywiście, jak śmiałem ;)

    > No co ty opowiadasz. Przecież niebezpieczne miejsce nie przesunie się
    > od razu 10 metrów za ten znak!

    No ale skoro kierowcy mogą zostać zaskoczeni w dowolnym miejscu
    za znakiem, to jest sens sprawdzać, czy faktycznie się przygotowują
    zwalniając zgodnie z przepisem :>

    :D

    pzdr, Gotfryd