  • Data: 2016-09-04 23:59:35
    Temat: Re: Bilecik za parkowanie w Berlinie - jak zapłacić?
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2016 o 23:44, masti pisze:

    > https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/
    21/latest
    > strona 2

    Chyba masz trudności ze zrozumieniem omawianego problemu.
    Słowo klucz to opcja SHA.
    To co cytujesz mówi tylko i wyłącznie o tym, że za przelew w trybie SEPA
    zapłacisz 5 PLN.
    Nie ma mowy o kosztach po stronie odbiorcy. Innymi słowy wysyłasz
    przelew SHA i płacisz za to 5 PLN. Problem w tym, że bank będący
    odbiorcą może naliczyć sobie dowolne koszty i pobrać je z twojego przelewu.
    Paniał?

    > stwierdziłeś, że zrobiłeś głupote i odreagowujesz?

    Owszem stwierdziłem własną głupotę i ostrzegam innych przed popełnieniem
    tego samego błędu. A ty co myślałeś?

    --
    Kaczin