  • Data: 2022-10-27 15:39:55
    Temat: Re: Bateria do laptopa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 27 października 2022 o 14:56:15 UTC+2 sirapacz napisał(a):
    > Pasuje to pracy laptopa na wstrzymaniu. Jak zamkniesz matrycę to może
    > masz domyślnie ustawione usypianie a nie wyłaczanie go.

    eeePC tak mają, serwsanci domyślnie nosili w z wyjętymi bateriami.
    Co ciekawe, w moim to tak jakoś się pojawiło - rozładowywał baterię
    jako wyłączony (na pewno wyłączony, linuxowy shutdown), ale potem znikło
    i teraz mogę go trzymać z włożoną baterią i po kilku miesiącach w szufladzie
    (praktycznie na wyjazdy tylko zabieram) bateria nadal pełna.

    To były fajne wynalazki, choć ten 7" ubogi taki, szybko wyszła wersja 9" (7" był
    chyba 800*600, 9" 1024*600 - więc wzrost powierzchni nie tak duży jakby wynikało z
    przekątnej),
    ale ta też miała za małe klawisze do sensownej pracy, chyba że dla mangowych
    panienek.
    Ja mam 10" i ten już ma klawiaturę w porządku.
    Ale i tak porównując z tymi obecnymi płaszczakami to jest kobyłka. No ale trzeba też
    porównać cenę.