  • Data: 2022-10-27 20:01:10
    Temat: Re: Bateria do laptopa
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > W moim EeePC dodałem chiński konwerter z USB-C na 20V. Wszyty w obudowę
    > tak, że wygąda prawie jak z fabryki. Podpięty wprost pod wtyczkę
    > zasilającą. Dzięki temu mogę go zasilać z powerbanku dajacego 20V
    > (prawie każdy dobry USB-C obecnie).

    Gdzie dokładnie go wcisnąłeś? To wersja 7 cali? W tym moim nie ma za dużo
    miejsca. Używam zewnętrznej przetwornicy step-down, wsadzonej w ładną,
    małą obudowę, i jak potrzebuję to zasilam z jump startera (w środku sądząc
    po napięciu wyjściowym są 4 ogniwa li-ion albo li-po) albo z samochodu.

    Z drugiej strony jakby tak wrzucić przetwornicę do środka, to nie
    musiałbym pamiętać, żeby wozić ją osobno...

    --
    W akademiku w pokoju studenckim trwa impreza. Biesiadnicy
    raz po raz wznosza toast: