eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Data: 2016-09-18 14:00:19
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    >>>> Czytam, ze ducato ma wspolczynnik cx = 0,31 - ponoc rewelacyjny.
    >>>
    >>> wszyscy siępodniecają Cx a opory zależaod Cx razy powierzchnia czołowa
    >>>
    >> To jest oczywiste, ale nie ma przeciez znaczenia w dyskusji.
    >> Albowiem czy box załozysz przodem do przodu czy przodem do tyłu to
    >> powierzchnia czołowa bedzie ta sama.
    >
    > a Cx będzie inny

    No tak, ale dlaczego podałem przykład ducato?
    Bo to prawie klocek a jednak Cx bardzo niskie.
    Co y udowadniało teze, ze wcale nie musi być bardzo ostrego krztałtu zeby
    osiągnąc niskie opory powietrza.
    I ze wysokie spalanie przy ducato przy wyzszych predkosciach bierze sie nie
    z wysokiego cx a z duzej powierzchni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: