eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal
    -september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Date: Fri, 16 Sep 2016 11:39:31 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 24
    Message-ID: <nrgllj$5hg$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <57dab227$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <nredtj$oua$1@dont-email.me> <nregh0$2q8$1@dont-email.me>
    <57dad7ef$0$663$65785112@news.neostrada.pl> <nrep8e$2hh$1@dont-email.me>
    <nrepsp$4sf$1@dont-email.me> <57dbaba9$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 16 Sep 2016 11:39:31 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="876d09f8f88deb6ce5dd99b136ddd462"; logging-data="5680";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+cQcjN/wBj3jqnqRoScsR+"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:Mre0DC1RIDq6HT1TYx7mw36azp8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588680
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nrepsp$4sf$...@d...me...
    > quent wrote:
    >> A bagażnik dachowy?
    >> Chodzi o konfrontację z teorią własnie.
    >> Teoria pokazuje profil dla minimalnych oporów aerodynamicznych:
    >> https://www.google.pl/search?>q=profil+aerodynamiczn
    y&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&
    ved=0ahUKEwijsLiJgJLPAhVM3SwKHUS5CoUQ_AUIBigB
    >
    >>a gdzie tam masz profile o minimalnym oporze aerodynamicznym?
    >>Bo ja widzę skrzydła
    >
    > One z reguly maja tez niskie opory.
    > Bo to nie sztuka dac mocny silnik :-)
    >
    tyle, że skrzydło nie jest projektowane do minimalizacji oporu czołowego
    tylko zwiększania siły nośnej :)

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: