-
Data: 2016-09-16 13:45:04
Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nrgllj$5hg$...@d...me...
J.F. wrote:
>> Teoria pokazuje profil dla minimalnych oporów aerodynamicznych:
>> https://www.google.pl/search?>q=profil+aerodynamiczn
y&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&
ved=0ahUKEwijsLiJgJLPAhVM3SwKHUS5CoUQ_AUIBigB
>
>>a gdzie tam masz profile o minimalnym oporze aerodynamicznym?
>>Bo ja widzę skrzydła
>
> One z reguly maja tez niskie opory.
> Bo to nie sztuka dac mocny silnik :-)
>
>tyle, że skrzydło nie jest projektowane do minimalizacji oporu
>czołowego
>tylko zwiększania siły nośnej :)
Jedno i drugie. Do zwiekszania sily nosnej to moze w F1 - opory mniej
istotne.
Trzeba przyznac, ze ten opor maja bardzo maly. Wiec i bagaznik w takim
ksztalcie stawialby maly.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.16 14:25 s...@g...com
- 16.09.16 14:36 J.F.
- 16.09.16 15:45 elmer radi radisson
- 16.09.16 15:49 J.F.
- 16.09.16 16:24 s...@g...com
- 16.09.16 16:53 elmer radi radisson
- 16.09.16 18:00 Budzik
- 16.09.16 18:51 re
- 16.09.16 19:08 J.F.
- 16.09.16 19:09 J.F.
- 16.09.16 19:16 J.F.
- 16.09.16 20:38 s...@g...com
- 16.09.16 21:00 Budzik
- 16.09.16 21:28 J.F.
- 16.09.16 23:38 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF