eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamika › Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Data: 2016-09-16 13:39:31
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nrepsp$4sf$...@d...me...
    > quent wrote:
    >> A bagażnik dachowy?
    >> Chodzi o konfrontację z teorią własnie.
    >> Teoria pokazuje profil dla minimalnych oporów aerodynamicznych:
    >> https://www.google.pl/search?>q=profil+aerodynamiczn
    y&espv=2&biw=1366&bih=638&source=lnms&tbm=isch&sa=X&
    ved=0ahUKEwijsLiJgJLPAhVM3SwKHUS5CoUQ_AUIBigB
    >
    >>a gdzie tam masz profile o minimalnym oporze aerodynamicznym?
    >>Bo ja widzę skrzydła
    >
    > One z reguly maja tez niskie opory.
    > Bo to nie sztuka dac mocny silnik :-)
    >
    tyle, że skrzydło nie jest projektowane do minimalizacji oporu czołowego
    tylko zwiększania siły nośnej :)

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: