  • Data: 2016-04-12 13:18:38
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Dlatego napisałem "i z tego powodu". Podstawowym kryteroum
    > nie jest czas i tempo zmian, lecz sposób ich wprowadzania.

    No ale dla użytkowników zmiana była rewolucyjna: nie miałem
    prądu w ogóle, teraz mam i mogę sobie wkręcić żarówkę. Proces
    zaszedł transakcyjnie, nie było fazy, że świeci mi tylko pół
    włókna, jak to jest typowe w ewolucji.

    To, że wymagało to sformowania odpowiedniej masy krytycznej
    w postaci pozyskania wiedzy o generatorach, wynalezienie
    transformatora itp. jest nieistotne. Bez nich masowej
    elektryfikacji by w ogóle nie było -- "to teraz, panowie,
    budujemy generator i kładziemy przewody w mieszkaniach,
    bo już za dwa lata Tesla wymyśli transformator i wtedy
    to pospinamy do kupy." To nie ramowy plan rozwoju UE. :-)

    Pozdrawiam, Piotr