  • Data: 2014-01-26 12:22:59
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-26 11:55, P.B. pisze:

    > Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji.

    Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    (...)

    > Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!

    Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>

    > Nie trafiło, tylko taka jest idea NE - ominąć korek za wszelką cenę -
    > choćby objazd trwał dłużej niż poczekanie dwie zmiany świateł, albo pora

    Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    cenę.

    > była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    > Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?

    To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)

    > Tak, tak tłumaczcie sobie to bandą hejterów, którzy uwzięli się na NE. Ja

    Nie, to Ty tak sobie tłumaczysz, tymczasem opinii złych jest niewiele.

    > sam kiedyś tu broniłem NE jako najlepszej nawigacji na telefony, ale teraz
    > nie widzę sensu płacenia za coś, czego funkcjonalność można mieć za cenę
    > oglądania reklam.

    Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    lepiej od darmowej konkurencji.