  • Data: 2014-01-26 11:55:42
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 11:15:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jakie? Konkretnie. Korzystam od lat i nigdy nie miałem problemów
    > z migracją na inne urządzenie, jak również nie czytałem o takich
    > problemach.

    Migracja trwa dosyć długo i jest limit migracji. Bezsensu - kupiłem, to
    powinienem móc korzystać na każdym urządzeniu do którego się loguję. Tak
    działają wszytkie aplikacje w Sklepie Play, ale "bizmesmeni" z NE muszą to
    robić po swojemu.

    > Przecież to piramidalna bzdura:
    > http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html
    >
    > Opcje 24h/4 dni/1 miesiąc/12 miesięcy/24 miesiące(EU).

    Poproszę abonament na jeden dzień. Nie dziesięć jednodniowych. Nie ma!

    > Być może tek się trafiło - trzeba ewentualnie zgłosić jak jest błąd.

    Nie trafiło, tylko taka jest idea NE - ominąć korek za wszelką cenę -
    choćby objazd trwał dłużej niż poczekanie dwie zmiany świateł, albo pora
    była gwarantująca brak korków. I mam jeszcze tracić czas na zgłaszanie?
    Płacę za soft i jeszcze mam się bujać ze zgłaszaniem błędów?

    > Chcesz się podpierać opiniami z Google Play i nazywasz je raczej
    > miażdżącymi? No, obiektywny to nie jesteś za grosz. Opinie są
    > zdecydowanie pozytywne (choć narzekaczy że nie za darmo całe
    > mnóstwo).

    Tak, tak tłumaczcie sobie to bandą hejterów, którzy uwzięli się na NE. Ja
    sam kiedyś tu broniłem NE jako najlepszej nawigacji na telefony, ale teraz
    nie widzę sensu płacenia za coś, czego funkcjonalność można mieć za cenę
    oglądania reklam.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek