  • Data: 2014-01-26 12:43:58
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:22:59 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Możesz konkretnie? Najlepiej gdyby to było potwierdzone przez NE.
    > (...)

    Tak jasne, papier z czerwoną okrągłą pieczątką, że przeniesienie abonamentu
    trwa do 24 godzin i można go przenieść tylko kilka razy.

    > Przed chwilą pisałeś, że jest tylko na miesiąc:>

    No to złapałeś mnie. Jest na miesiąc, na rok, pakiet dziesięciu
    jednodniowych i jakiś czterodniowy. A kiedyś można było kupić pojedyncze
    jednodniowe, ale ktoś w NE był zbyt chytry, więc teraz nic nie zarobi.

    > Błąd ci się trafił, a korki omija w sposób sensowny, a nie za wszelką
    > cenę.

    > To nie zgłaszaj i nie płać. Ciekawe jak chcesz weryfikować jakoś
    > nawigacji na podstawie jednego wykupionego dnia ;)

    Miesiąc używałem. I wystarczy...

    > Aaaa, o to chodzi - no nie, to jednak NE jest płatna i działa znacząco
    > lepiej od darmowej konkurencji.

    Może Tobie. Dla mnie zresetowanie czy zawieszenie słuchawki podczas pracy
    nawigacji całkowicie dyskwalifikuje aplikację. Zdarzyło mi się to kilka
    razy na różnych urządzeniach więc usunąłem i koniec zabawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek