  • Data: 2014-01-26 20:56:35
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-26 12:58, DanW pisze:
> [...]
    (...)

    > Każdy ma inny gust, szkoda się spierać. NE działa praktycznie na

    Tu nie chodzi o gust (przynajmniej z mojej strony), jak również nie o
    spieranie się. Byłem zainteresowany złą opinią o NE i generalnie to
    się okazało, że nie podoba się ich system licencjonowania i bliżej
    niesprecyzowane wieszanie się urządzeń. Trudno.

    > wszystkich systemach i to jest jego przewaga. Osobiście nie testowałem,
    > gdyż przesyłanie danych w roamingu jest kosztowne a głównie przy
    > wyjazdach zagranicznych nawigacja mi się przydaje.

    Jak pisałem, jeżeli się sporo jeździ (w szczególności za granicą)
    to warto mieć dedykowaną nawigację i tutaj jestem zdecydowanym
    zwolennikiem TT. Co do NE - używam regularnie od lat (PL+EU)
    - zaczynałem chyba w 2008 (pamiętam zdjęcia serpentyn z SE C702 :) ).