  • Data: 2014-01-26 21:26:40
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-25 14:14, Janusz Wo wrote:
    > Witam!
    > Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem.
    > Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję
    > modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba
    > programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    > forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym
    > urządzeniu?
    > Dziękuję z góry z sugestie - JanuszWo

    da rade, sam tak uzywam.
    Navi off-line tupu Sygic lub OsmAnd+ na froncie, w tle Yanosik.
    Jak Yanosik cvos zglasza, to pojawia sie jego okienko na wierzch (np. z
    radarem, policja) - mozesz je odchaczyc lub po jakims czasie zniknie
    samo. Dziala glos zarowno z nawigacji jak i Yanosika - tzn wzajemnie
    sobie nie przeszkadzaja.