  • Data: 2014-01-26 20:41:17
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-26 12:43, P.B. pisze:

    > Tak jasne, papier z czerwoną okrągłą pieczątką, że przeniesienie abonamentu
    > trwa do 24 godzin i można go przenieść tylko kilka razy.

    Tak, jasne. Jestem tym jak najbardziej zainteresowany i nie zauważyłem
    problemów z tego tytułu od lat.

    > No to złapałeś mnie. Jest na miesiąc, na rok, pakiet dziesięciu
    > jednodniowych i jakiś czterodniowy. A kiedyś można było kupić pojedyncze
    > jednodniowe, ale ktoś w NE był zbyt chytry, więc teraz nic nie zarobi.

    Cóż, ich marketing, widocznie się sprawdza. Zarobią ile potrzebują,
    a jak ci się nie podoba to najwyżej od ciebie nie zarobią na tym
    jednym dniu. Jakoś to przeżyją;)

    > Może Tobie.

    Nawet patrząc po komentarzach na "play" to większości :)

    > Dla mnie zresetowanie czy zawieszenie słuchawki podczas pracy
    > nawigacji całkowicie dyskwalifikuje aplikację. Zdarzyło mi się to kilka
    > razy na różnych urządzeniach więc usunąłem i koniec zabawy.

    To masz sporo szczęścia, że taką regularność osiągnąłeś.