  • Data: 2012-11-11 23:58:37
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:5710494509.20121109104810@pik-net.pl.invalid...

    > "Postawom audiofilskim przypisuje się również podłoże seksualne"
    >
    > Chyba autoerotyczne ;)

    Roman, ale naj-ten-tego jest to, że audiofilia ewidentnie nieraz wykazuje
    objawy - zaciekłość, jak samca broniącego, by inny samiecnie podymał sobie
    jego samicy. I tak, jak w naturze jest to uzasadnione, bo zwycięży lepszy i
    gatunek będzie zdrowszy, tak tutaj uzasadnienia nie ma to żadnego. Znasz
    efekt "przedłużania fiuta" np drogimi samochodami, wypasionymi komórami,
    etc? Nie ma analogii? Jeszcze rozumiem, że lepszy samochód dla karetki
    pogotowia szybciej i bezpieczniej dowiezie rannego pacjenta do szpitala,
    JESZCZE zrozumiem, gdy ktoś po prostu lubi dobre, szybkie, mocne samochody.
    Ale jak stanowią przedłużenie chuja, to już jest chore. Pardon le mot...