  • Data: 2011-03-03 12:24:56
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:

    > Udaje ze jestem tepy,

    Zaczynam mieć wątpliwości czy udajesz.

    > Akurat doskonale widac kto

    No widać.
    Ja opisuje wrażenia ze swojej przygody z ar, a Ty próbujesz wciskać
    ciemnoty, żeby obronić to urządzenie, mimo że raczej nie robiłeś za pilota
    na prawym fotelu mojego auta, więc nie masz zielonego pojęcia ile razy ar mi
    pomógł, a ile nie.

    > Z pewnoscia skrzywieniem psychicznym mozna obarczyc sytuacje w ktorej
    > ktos podejmuje dyskusje

    Tak, już zauważyłem, że nie lubisz gdy ktoś podejmuje z Tobą dyskusję.
    Ale to nie mój problem.
    Ja negatywnego zdania o ar nie zmienię, tylko dlatego że to zdanie Ci się
    nie podoba.
    Wiem że ich skuteczność w realu jest znikoma, że często bardziej
    przeszkadzają niż pomagają (bo człowiek czuje się bezpieczeniejszy, a wcale
    tak nie jest).
    I mam zamiar uświadamiać o tym na grupie każdego kto zapyta o ar,
    niezależnie od tego, jak bardzo Cię to pieni.