  • Data: 2011-03-03 12:24:29
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-03 11:58, Cavallino wrote:

    > Nudny jesteś.
    > Wiedza jest potrzebna producentowi, użytkownik ma tylko włączyć do
    > gniazdka.

    Slabszego wykretu nie czytalem od dawna, za to nadrabiasz ich iloscia
    norme wieloletnia :)

    > Możliwe - mówiłem już nie raz że nie doktoryzuję się na ar, więc wisi mi
    > i powiewa zapamiętywanie/zapisywanie jaki sygnał jest sygnalizowany w
    > danym momencie.

    > Ale sprawdzałem przed czynnym FR (w Swarzędzu) działanie ar w trybie
    > City i Highway i różnica była wyraźna, w trybie City sygnalizacja była
    > zbyt późna.
    > Mnie to wystarczy.

    Bo to bylo urzadzenie pracujace w pasmie K.
    Wiec skoro sa rozne pasma i specyfika pracy, trzeba przeczytac
    instrukcje. Jesli nie potrafisz - nie pchaj sie na afisz.

    Jak kupisz GPS i mapa zle zadziala, to wjedziesz pod gdzies prad albo
    do rzeki? "Przeciez to ma dzialac po podlaczeniu do gniazdka!"

    > Ruch na Krzywoustego jest na tyle duży, że zazwyczaj z CB wiedziałem
    > ZANIM załoga się ustawiła.
    > A ar ani razu nie zasygnalizował w porę faktu działa w tym miejscu FR.
    >
    > ANI RAZU !!!!

    Juz pisalem wczesniej, zebys oddal do reklamacji. Ostatecznie mozesz
    go wyrzucic do smieci. Gadamy o prawidlowo dzialajacym i swiadomie
    uzytkowanym sprzecie, tak samo jak gadajac na grupie motoryzacyjnej nie
    zakladamy ze ktos jedzie z samochodem w ktorym odpadlo jedno kolo i
    dziwi sie ze na zakretach krzesze iskry.

    --

    memento lorem ipsum