-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
u!news.neodome.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gigan
ews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Analiza emisji spalin
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5df9db28$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <qte49d$kqr$1@gioia.aioe.org>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Fri, 20 Dec 2019 09:37:18 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qte49d$kqr$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5dfc8840$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.53.78
X-Trace: 1576831040 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 89.64.53.78:48478
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668641
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-12-18 o 22:04, Poldek pisze:
> Prywatni busiarze wycinają DPFy z busów posiadających Euro 5-6.
> Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?
Stare i zużyte silniki diesla (głównie chodzi o wyeksploatowany układ
wtryskowy) generują bardzo duże ilości sadzy.
Tak duże że DPF szybko zatyka się powstałym w procesie wypalania popiołem.
W sprawnym silniku cały taki cykl zapchania DPF trwałby setki tysięcy
kilometrów.
W trupie trwa kilkanaście, max kilkadziesiąt tysięcy.
Dlatego w niesprawnym dieslu, czyszczenie (czy nawet wymiana) DPF pomaga
tylko na chwilę.
A ponieważ ceny regeneracji układu wtryskowego są wysokie, do tego to
nie jest powszechna wiedza, że przyczyną zapychania się DPF jest
zazwyczaj problem z układem wtryskowym, to taki właściciel wycina DPF i
tak jeździ.
Oczywiście dymiąc i robiąc syf.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.19 10:27 j...@j...org
- 20.12.19 10:30 j...@j...org
- 20.12.19 10:40 p...@g...com
- 20.12.19 22:37 wowa
- 21.12.19 06:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=