  • Data: 2023-07-25 15:55:51
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: Krystek <u...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na stronie WWW piszą, że otwarty dla całego PL. Ale to nieprawda. Piszą,
    > też żeby pisać, gdy nie wpuszcza kogoś z PL. No to napisałem. Olali mnie
    > całkiem. Piszą też, że 2023.01.10...12 było "Upgrade systemu, przebudowa
    > history/overview", w co trudno mi uwierzyć, bo historia niektórych grup
    > kończy się kilka lat temu (a nie są to martwe grupy). Admin chyba wciąż
    > zajęty jest słuchaniem Radia Maryja, na nic innego nie ma czasu.

    Tak. Też się ,,dałem się na to nabrać". Pisałem do nich (na usenet@,
    bodajże z kopią maila do Rafała Maszkowskiego - rzm) po wyłączeniu
    serwera news w GTS / IPartners (czyli już w sumie dość dawno temu), ale
    również mnie olali i nie dopisali adresacji koba.pl do listy sieci
    obsługiwanych przez serwer NNTP ICM-u. W ogóle nic nie odpisali. Szkoda,
    trudno. Mam nadzieję, że chociaż news archive u nich zostanie i tego nie
    wyłączą, gdyby trzeba było skompletować brakujące posty w wątkach dyskusji.

    Na szczęście Gofi z Chmurki pisał na grupie lokalnej news.chmurka.net,
    że ma dostatecznie dużo miejsca na serwerze na newsy, że u niego posty z
    grup nie będą miały terminu ważności i nie będą tym samym znikały z serwera.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne