  • Data: 2023-07-25 21:13:10
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki (ptoki) napisały (napisały):

    > Ja zwykle cos tam wiesz ale jak zwykle pozytek z tego nikly.

    Ja bym wręcz powiedział, że żaden. W Polsce takich wtyczek nie ma,
    Amerykanie o tym wiedzą, a gdyby nawet nie, to nie czerpią wiedzy
    z polskiego Usenetu.

    > Dodatkowo te 110V przy drewnianych podlogach nawet nie gila zbytnio.

    Nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał! Szczególnie, że
    prawie nie padało!

    Jarek

    --
    Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech
    żyje nam. To śpiewałem ja -- Jarząbek Wacław, ptok drugiej klasy.