  • Data: 2023-07-25 20:35:05
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Chyba Ty.
    > Napisał: "wtyczka jest zalana razem z ładowarką" - pokazałem Zenkowi
    > jak to wygląda, bo proponował wymianę wtyczki.

    Nie wiem kto ten Zenek, nie wiem co proponował i chyba nie chcę wiedzieć.
    Zakładam jednak, że jeśli ktoś chce coś pokazać Zenkowi, to do Zenka
    wysyła mail. Usenet nie do tego służy, służy do czego innego. Skoro więc
    ktoś chwali się tu swoimi linkami, to...

    > Ty pokazałeś to:
    >
    > https://www.pchub.com/phihong-psc11r-050-ac-adapter-
    5v-12v-5v-2a-10w-1740mm-multi-pluge-p55904

    > Po co?

    ...to ja się do tego przyłączam. Po to, by pokazać coś fajniejszego.

    > - przecież wszyscy wiedzą, że jest coś takiego i autor wątku na pewno
    > nie ma takiego problemu.

    Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale jeśli ktoś nie wiedział, to się dowiedział.
    A jak wiedział, to głupio nie pyta "po co"? Tak jak nie pyta kolegów Zenka,
    po co mu wszytko pokazują i tłumaczą. A już zwłaszcza nikt do nikogo nie ma
    pretensji, że jacyś sobie gwarzą o wymianie wtyczki -- mimo że autor wątku
    na pewno nie ma takiego problemu.

    --
    Jarek