  • Data: 2010-07-09 09:58:08
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-09 09:41, Massai pisze:
    (...)

    > Jeśli nieprawidłowo zaparkowany samochód przeszkadza w ruchu, pieszych,
    > samochodów czy rowerów - odholować.

    Dlaczego ma przeszkadzać w ruchu pieszych? Może zwyczajnie śmierdzi,
    albo budzi kogoś rano przy uruchamianiu?

    > To jest własnie idiotyczne w zachowaniu w SM i policji - odholowują
    > praktycznie tylko wtedy gdy samochód stoi na ulicy, skrzyżowaniu etc.

    Nie, to nie jest idiotyzm, tylko problemy z prawem.

    > A jak jadę rowerem i muszę się przeciskać między pieszymi bo jakiś
    > debil sobie zaparkował na scieżce, a SM czy policja mu blokadę
    > założyła, to mnie cholera bierze.

    Tutaj przecież się zgadzamy, ze powinien być sholowany.

    > Jeśli przeszkadza pieszym - odholować.
    > Bo jeśli SM zakłada blokadę i przez to samochód stoi DŁUŻEJ (gdyby
    > blokady nie było, to gość by od razu odjechał, a tak dodatkowo czeka na
    > zdjęcie blokady), czyli DŁUŻEJ utrudnia ruch, to bezsens.

    Czemu z uporem maniaka pomijasz kwestię prewencyjną takiej blokady?

    > Widzisz, ja to rozstrzygam w dość oczywisty sposób, nie wnikajac w
    > uwarunkowania drogowe:
    > 1. Samochód został odholowany - utrudniał ruch, ze względów
    > bezpieczeństwa czy wygody nie mógł stać dalej w tym miejscu. Znak
    > uzasadniony.

    Tu się zgadzam.

    > 2. Samochód ma założoną blokadę - znaczy że może stać dalej. Znaczy ze
    > ruchu nie utrudnia. Znaczy że znak jest kretyńsko ustawiony.

    A tu już nie, ponieważ brak utrudniania ruchu wcale nie jest
    uzasadnieniem do możliwości postoje/parkowania.

    > Po prostu sama instytucja blokady NIE usuwa problemu jakim jest to
    > przeszkadzanie, de facto to przeszkadzanie przedłuża, i przez to jest
    > idiotycznym środkiem.

    Zapętliłeś się.

    > To coś jakby pijanemu kierowcy zatrzymanemu na drodze policja kazała
    > pojechać samochodem do najbliższego szpitala na badanie krwi, i wrócić
    > z wynikami badań żeby mu wlepić mandat. W imię ukarania go, zajęcia mu
    > więcej czasu - wydłużałaby czas gdy jest on zagrożeniem.

    No przykład kretyński, a ja nie zamierzam nurzać się w oparach absurdu.