  • Data: 2010-07-09 09:41:02
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > W dniu 2010-07-09 08:04, Massai pisze:
    > (...)
    >
    > W zasadzie wszędzie, gdzie może to komuś przeszkadzać, a do parkowania
    > są przewidziane inne miejsca.

    Jeśli nieprawidłowo zaparkowany samochód przeszkadza w ruchu, pieszych,
    samochodów czy rowerów - odholować.

    To jest własnie idiotyczne w zachowaniu w SM i policji - odholowują
    praktycznie tylko wtedy gdy samochód stoi na ulicy, skrzyżowaniu etc.

    A jak jadę rowerem i muszę się przeciskać między pieszymi bo jakiś
    debil sobie zaparkował na scieżce, a SM czy policja mu blokadę
    założyła, to mnie cholera bierze.

    > Co z tego, że niby jest miejsce? Może ludziom te samochody
    > przeszkadzają?

    Jeśli przeszkadza pieszym - odholować.
    Bo jeśli SM zakłada blokadę i przez to samochód stoi DŁUŻEJ (gdyby
    blokady nie było, to gość by od razu odjechał, a tak dodatkowo czeka na
    zdjęcie blokady), czyli DŁUŻEJ utrudnia ruch, to bezsens.

    > Ciekawe jak zdefiniujesz niebezpieczeństwo i utrudnianie.
    > Jak nie zapomnę to zrobię parę fotek - zobaczymy co powiesz na
    > pewne miejsca i jak ocenisz sens zakazu.

    Widzisz, ja to rozstrzygam w dość oczywisty sposób, nie wnikajac w
    uwarunkowania drogowe:
    1. Samochód został odholowany - utrudniał ruch, ze względów
    bezpieczeństwa czy wygody nie mógł stać dalej w tym miejscu. Znak
    uzasadniony.
    2. Samochód ma założoną blokadę - znaczy że może stać dalej. Znaczy ze
    ruchu nie utrudnia. Znaczy że znak jest kretyńsko ustawiony.

    Po prostu sama instytucja blokady NIE usuwa problemu jakim jest to
    przeszkadzanie, de facto to przeszkadzanie przedłuża, i przez to jest
    idiotycznym środkiem.

    To coś jakby pijanemu kierowcy zatrzymanemu na drodze policja kazała
    pojechać samochodem do najbliższego szpitala na badanie krwi, i wrócić
    z wynikami badań żeby mu wlepić mandat. W imię ukarania go, zajęcia mu
    więcej czasu - wydłużałaby czas gdy jest on zagrożeniem.

    --
    Pozdro
    Massai