  • Data: 2010-07-09 10:26:54
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Abstrahując od trawnika... ;)
    >
    > Właściwą reakcją użytkowników byłoby wzięcie innego auta, a pozostawienie
    > tego zablokowanego tak długo, aż "utracone zyski" z opłaty za parkowanie i
    > straty na "zablokowanej blokadzie" znacznie przekroczą wartość mandatu.
    > Wtedy strażnicy nabiorą chęci do negocjacji.
    >
    > Druga sprawa - czy na tych blokadach jest wyraźnie napisane, że nie wolno
    > ich np. przepiłować i na jakiej podstawie prawnej? A jeślibym taką kłódkę
    > przeciął nożycami i dołączył podobną kłódkę z kompletem kluczy - to grozi
    > mi jakaś kara, czy nie?

    Kiedyś w Cieszynie widziałem taką akcję. Koleś zaparkował auto 'na rynku',
    siadł w ogródku i zamówił obiad. Oczywiście pojawiłą się SM z blokadą którą
    założyli. Koleś spokojnie skończył obiad, poszedł do kiosku kupił klej
    kropelke, zalał zamek w kłódce po czym spokojnie wrócił i zamówił kawe.
    Zadzwonił do SM że stoi i ma blokade, zanim przyjechała SM koleś skończył
    kawe i czekał przy aucie. I zaczeła się szopka :)))))) SM jak się można
    domyślić nie była w stanie usunąc blokady bo kłódka odmówiła współpracy,
    koleś zaczął się wqrwiać bo "mu się zaczeło spieszyć". W efekcie SM
    przepiłowała kłódke i uwolniła samochód. Trwało to z godzine, ubaw miał
    każdy kto przechodził, SM znowu była pośmiewiskiem, byli tacy co nawet
    robili zdjęcia. Mandatu nie było.