    From: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alhambra - co jest źle ?
    Date: Mon, 5 Mar 2012 10:25:39 +0100

    On 2012-03-04 23:47, Yogi(n) wrote:
    > Co psuje się najczęściej? - Spis drobnych usterek jest długi.
    > [ciach]

    > Czytałem to. To same pierdoły. Czyli rzeczy które widać że padają i można
    > prewencyjnie wymienić. Nie ma objawów typu korbowód wylatuje przez miskę
    > olejową w trasie na wakacje, a jedynie wypina się wtyczka od poduszek. Da
    > się żyć.

    I tak wyglądają testy rankingów usterkowości - usterka to
    usterka,niezależnie od tego czy to zawory spotkały się z tłokiem czy
    obluzowało się mocowanie wydechu ;-)
    Najbardziej martwiłoby mnie to przegrzewanie się silnika, ale może jest na
    to jakiś prosty sposób, tj aftermarketowa chłodnica czy wcześniej
    otwierający się termostat.
    Jeżeli sam grzebiesz przy samochodach albo masz oswojonego dobrego mechanika
    to bierz, najwyżej przybędzie w sieci opinii o usterkowości ;-)

    --
    Yogi(n)