eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V › Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v
    3,5V
    Date: Mon, 4 May 2015 14:25:01 +0200

    On Mon, 04 May 2015 11:15:24 +0200, "Andrzej W."

    >A jakie ma C znaczenie? Ważne, żeby napięcie nie spadło poniżej
    >krytycznej wartości nap. ogniwa, w literaturze dla lipol podaje się
    >je bez powiązania z C.

    Mnie sie tam wydaje ze napiecie zalezy od obciazenia, wiec wyladowane
    ogniwo bedzie mialo np 3.5V, pod pradem 0.4C 3.3V, a pod pradem 2C
    juz tylko 2.5V.
    Myslisz ze malym pradem mozna je dalej wyladowac do 2.5V i to bedzie
    bez szkody ?

    A gdzies tam jeszcze te wredne telefony GSM, co to w czasie rozmowy
    biora srednio np 0.2A, ale w impulsach po 1.5A ...

    J.