eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V › Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
  • Data: 2015-05-05 19:48:45
    Temat: Re: Akumulator Li-Pol końcowe napięcie rozładowania - kompromis 3,0V v 3,5V
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 03.05.2015 14:58, jedrek wrote:
    > Zauważyłem, że w mojej nawigacji akumulator (jedno ogniwo Li-Pol 3,7V)
    > jest odcinany przy 3,5V.
    > Czy to nie jest zbyt prasadnie ochronnie za wcześnie? W związku z tym
    > krótsze działanie samego urządzenia niż pozwolić aby doiło energię z aku
    > rozładowując go do 3,0V (?).
    > Nie robiłem prób ile jeszcze można wyciągnąć mAh z takiego akumulatora w
    > przedziale 3,5V do 3,0V. A zapewne koło 1A to sobie pobiera.
    > Większość opisów do Li-Pol podaje koniec jako 3,0V i żeby nie schodzić
    > poniżej.
    > Bo jeżeli między 3,5V a 3,0V charakterystyka by miała iść ostro w dół i
    > podziała jeszcze 5 minut dłużej, to niewarta skórka za wyprawkę coś tam
    > próbować zmieniać w nawigacji aby odcinała się dopiero przy 3,0V.
    > Akumulator 2200mAh w nawigacji Navroad q1.
    >

    Wszyscy tu o pojemnościach baterii, prądach rozładowania itd. A mnie się
    wydaje, że jakiś chiński projektant wpadł na wspaniały pomysł, żeby coś
    co potrzebuje stale 3.3V (może RTC albo jakiś SRAM) zasilać przez LDO.

    --
    Pozdrawiam
    Jakub Rakus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: