eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Date: Wed, 29 Sep 2010 16:57:06 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <i7vk88$50j$4@news.task.gda.pl>
    References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
    <i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl> <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285772360 5139 77.115.29.22 (29 Sep 2010 14:59:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 14:59:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313965
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-29 16:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w
    >> W dniu 2010-09-29 11:27, J.F. pisze:
    >>> Ten KD to co to jest - jakis przelacznik pod pedalem ze trzeba wcisnac
    >>> do dechy i jeszcze glebiej ?
    >> Ty tego nie wiesz? Nie wierzę :)
    >
    > Co samochod to przeciez inaczej moze byc, elektronika ma nieograniczone
    > mozliwosci, a jeszcze jakies przyciski sport, overdrive itp :-)
    >
    Heheh :) Jest przycisk pod pedałem gazu. :)

    >> Nie redukował do 3, tylko do 3. Przeczytaj ze zrozumieniem poprzedni
    >> przykład, który wyciąłeś. :)
    >
    > W poprzednim przykladzie nic nie pisales o trojce :-)
    > wiec zalozyzem ze sie kilka sekund meczyl na piatce.
    >
    Tam wyżej chyba jakąś literówkę popełniłem. Miało być "Nie redukował do
    4, tylko do 3." :) Nie nie, nie męczył się, od razu zredukował do 3.

    >>>> Test 3:
    >>>> Rozpędziłem się do ~15 km/h,
    >>>> wrzuciłem 2 bieg (tryb manual),
    >>>> wcisnąłem kick-down,
    >>>> skrzynia zredukowała bieg do 1.
    >>>> Test 4:
    >>>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down dla
    >>>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem na
    >>>> obrotomierzu),
    >>>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
    >>> No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ? :-)
    >>>
    >> A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy co tam
    >> było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i prawo rzuciło,
    >> ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4 zbyt mocno poszła
    >> dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna przyczepność, czy coś, nie
    >> zagłębiam się, czasem tak jest z tylnym napędem jak startujesz na
    >> maxa, dobrze o tym wiesz.
    >
    > Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    > asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
    >
    Na manualnej skrzyni biegów, możesz mielić ile chcesz.. W automacie nie
    da się. Oczywiście zapiszczy, czasem nawet i zmieli ale gumy nie spalisz
    bez wciśniętego hamulca i wyciągniętych klocków z tyłu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: