  • 81. Data: 2012-01-23 13:32:47
    Temat: Re: ACTA
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 13:27, quent wrote:

    > Cywilizowanym?
    > Nie można mówić o cywilizacji skoro nie ma miejsca dla podstawowego z
    > praw rzymskich "chcącemu nie dzieje się krzywda".

    Rządzonemu chyba?

    Skoro już o Rzymie, to może podyskutujemy o zamachach stanu, igrzyskach
    na których skazani często za drobne przestępstwa byli rozszarpywani dla
    rozrywki tłumu?

    A może przedyskutujemy stosunek Rzymian do osób niepełnosprawnych? Po
    dziesięcioleciach umierania na bruku ktoś się nad nimi zlitował i
    zaczęto takich nieprzydatnych wywozić do świątyni Eskulapa, żeby nie
    umierali na ulicach. W końcu nie byli przydatni dla społeczeństwa.

    > Problem nie w tym, że ja ułatwiam Twoim a w tym, że Ty utrudniasz moim.

    W jaki sposób utrudniam? Pracując, płacąc podatki i segregując puszki do
    recyclingu?

    Rozumiem aż za dobrze twoje rozgoryczenie, ale przyjąłem już dawno do
    wiadomości że świat od zarania cywilizacji był pełen pracowitych,
    leniwych i tych żyjących z obydwu pozostałych. Zamiast walczyć z
    rzeczywistością, wole cieszyć się swoim życiem..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 82. Data: 2012-01-23 13:34:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 13:30, quent wrote:

    > Od samego początku mam na myśli kraj w którym żyję czyli PL.
    > Tyle, że np. sposób kreacji pieniądza jest problemem globalnym
    > rzutującym na sytuację w PL w takim sensie cytuję czy mówię o tym co się
    > dzieje np. w USA.

    Oj, żebyśmy nie wyciągnęli tematów dewiz z PRLu, to dopiero było
    kreatywne podejście do finansów. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 83. Data: 2012-01-23 13:40:31
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-23 14:32, kamil pisze:

    > Rządzonemu chyba?

    Czy coś jest niejasnego w tym prawie?
    To jest podstawa.
    Łamiąc to prawo niemal na każdym kroku powodujemy, że nasza cywilizacja
    cofa się w rozwoju, produkuje coraz więcej zdemoralizowanych jednostek,
    ignorantów, ludzi bez zasad i empatii dla przyszłych pokoleń. Naród
    zaczyna gnuśnieć... ale to jest może dla Ciebie obojętne więc...

    > Zamiast walczyć z
    > rzeczywistością, wole cieszyć się swoim życiem..

    Taka postawa to norma niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 84. Data: 2012-01-23 14:08:20
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    Jak
    > dziś są ludzie, którzy nie radzą sobie z torrentami i kupują filmy z
    > dworcowej budki za dwa złote, tak przybędzie ich nieco po wyłączeniu
    > prostych metod udostępniania.

    Ci którzy sobie radzą z torrentami mają taką zakładkę "peerów", gdzie
    widać IP udostępniających plik, czyli osób popełniających przestępstwo.
    Pzdr.J

  • 85. Data: 2012-01-23 14:21:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 13:40, quent wrote:

> [...]
    > ignorantów, ludzi bez zasad i empatii dla przyszłych pokoleń. Naród
    > zaczyna gnuśnieć... ale to jest może dla Ciebie obojętne więc...

    Przecież z tego właśnie nasza cywilizacja wyrosła. Z niepełnosprawnych
    umierających w rynsztoku. Z leniwej szlachty i rycerstwa, którzy pili,
    imprezowali i co jakiś czas dla rozrywki napadli wioskę, zabrali dwie
    krowy i córkę wieśniaka zbałamucili za stodołą. Wyrośliśmy z podróżnych
    potrzebujących 10 chłopa do ochrony, bo strach było w nocy przez las jechać.

    > Taka postawa to norma niestety.

    Masz lepsze rozwiązanie, poza gawędzeniem na niszowej grupie usenetowej?
    Transparent jakiś wystaw, zorganizuj demonstrację, petycję wysmaruj i
    zbierz podpisy.

    Bo jak na razie, efekty naszych filozofii są identyczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 86. Data: 2012-01-23 14:26:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-23 15:21, kamil pisze:
    > Przecież z tego właśnie nasza cywilizacja wyrosła. Z niepełnosprawnych
    > umierających w rynsztoku. Z leniwej szlachty i rycerstwa, którzy pili,
    > imprezowali i co jakiś czas dla rozrywki napadli wioskę,

    No kompletnie się nie rozumiemy...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 87. Data: 2012-01-23 14:32:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 13:46, Henry(k) pisze:

    > Jeśli o to zadbamy - bo same to się wychowają na niezaradne łośki dojone
    > przez sprytniejszych.

    I właśnie o to chodzi, trzeba je wychować na tych sprytniejszych :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jak żyć, panie premierze?/

  • 88. Data: 2012-01-23 14:43:08
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 14:26, quent wrote:

    > No kompletnie się nie rozumiemy...

    No niezbyt, ale mimo to ponowię pytanie.

    Dlaczego narzekając na moją postawę sam nie podejmujesz żadnych
    _konkretnych_ akcji, aby obecny stan rzeczy zmienić? Dyskusje na prfc to
    nie są konkretne akcje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 89. Data: 2012-01-23 15:09:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 14:40, quent pisze:
> [...]
    > ignorantów, ludzi bez zasad i empatii dla przyszłych pokoleń. Naród
    > zaczyna gnuśnieć... ale to jest może dla Ciebie obojętne więc...

    Gnuśnieć zaczynają dziadki z mojego pokolenia (39 - nie rok, rocznik :)
    Akurat naród jako całość w historii ostatnich 20 lat uspokaja się i
    nabiera ochoty do życia.

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 90. Data: 2012-01-23 15:11:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 13:57, quent pisze:
    > Interesuje mnie co ja mogę zrobić dla moich dzieci.

    Odciąż ich od siebie. To bolesne, ale najlepsze co możemy zrobić dla
    pokolenia, którego zaczynamy nie rozumieć.

    --
    pozdrawia Adam
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../