  • 191. Data: 2012-01-25 13:42:12
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 14:33, kamil pisze:
    > I co przeszkadza ci złożyć wniosek o pozwolenie, poza buntem dla samej
    > zasady buntu?

    Ty ciągle nie widzisz sedna.
    Niedługo nie będziesz się dziwił, że Ci nie będą pozwalać zimą chodzić
    bez czapki na głowie.
    No ale i tacy muszą być co to za grosz nie rozumieją idei wolności i
    dadzą sobie ją ograniczać bez mrugnięcia...

    Oczywiście wolność nie może być absolutna, żyjemy w społeczeństwie
    powiązanym mnóstwem współzależności i pewne jej ograniczenia są
    konieczne aby uniknąć innych, jeszcze gorszych. Dawno jednak
    przekroczony został *niezbędny zakres* tych ograniczeń - popadamy w
    absurd... często w czysty faszyzm.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 192. Data: 2012-01-25 14:46:57
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 14:28:58 +0100, quent napisał(a):

    > Twoje ukochane państwo stanie mu na drodze i pogoni go razem z Twoimi
    > głupimi, naiwnymi planami:
    > http://wdeska.wordpress.com

    No ale co? Zburzyli mu tą szopę? Nie mieszka w niej?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 193. Data: 2012-01-25 15:23:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/01/2012 13:42, quent wrote:

> [...]
    > konieczne aby uniknąć innych, jeszcze gorszych. Dawno jednak
    > przekroczony został *niezbędny zakres* tych ograniczeń - popadamy w

    Absurdy absurdami, ale jak pan Kazio z Mietkiem i jego szwagrem postawi
    dom przy flaszce a dach zwali się rodzinie na głowy, to leczyć się będą
    za własne pieniądze, czy społeczeństwa?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 194. Data: 2012-01-25 15:25:08
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Absurdy absurdami, ale jak pan Kazio z Mietkiem i jego szwagrem postawi
    dom przy flaszce a dach zwali się rodzinie na głowy, to leczyć się będą

    A jak pani Krystyna uzna, że "pierdolnie mi pan tu taki różowy garaż
    trzy na cztery metry" w bieszczadach, to mam to paskudztwo oglądać w
    imię jej wolności?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 195. Data: 2012-01-25 16:00:01
    Od: "dr.zymala" <d...@g...pl>

    > I co przeszkadza ci złożyć wniosek o pozwolenie, poza buntem dla samej
    > zasady buntu?

    Kamilu, przeczytaj uważnie i pomyśl. Kilku innych dyskutantów
    oportunistów też powinno.

    PTASZKI W KLATCE

    "Czegoż płaczesz? - staremu mówił czyżyk młody -
    Masz teraz lepsze w klatce niż w polu wygody".
    "Tyś w niej zrodzon - rzekł stary - przeto ci wybaczę;
    Jam był wolny, dziś w klatce - i dlatego płaczę".

    I. Krasicki

  • 196. Data: 2012-01-25 18:19:10
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 11:42, TheGuru pisze:
    > a ze amerykanie nie
    > mogli zejść niżej z płacami to produkcja przeniosła się do III świata.

    Przenieśli się z produkcją do China bo państwo USA chciało za dużo
    zabrać dla siebie. Socjaliści chcieli "dobrze" co się zemściło
    oczywiście na nikim innym jak na pracownikach, jak zwykle.

    Ciekawa dyskusja jest w tym linku.
    http://www.youtube.com/watch?v=CF8mzq7mAJM

    Zasada jest taka, że przedsiębiorca powinien płacić pracownikowi
    najmniej jak tylko się da.
    Najważniejszy jest konsument. Pracownik po pracy staję się konsumentem.

    www.elipsa.info

  • 197. Data: 2012-01-25 18:21:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 16:25, kamil pisze:
    > Absurdy absurdami, ale jak pan Kazio z Mietkiem i jego szwagrem postawi
    > dom przy flaszce a dach zwali się rodzinie na głowy, to leczyć się będą
    > za własne pieniądze, czy społeczeństwa?

    Społeczeństwa. Głupie to, co nie?
    Powinien wg. Ciebie za czyje?

    > A jak pani Krystyna uzna, że "pierdolnie mi pan tu taki różowy garaż
    > trzy na cztery metry" w bieszczadach, to mam to paskudztwo oglądać w
    > imię jej wolności?

    Nowa Huta została zbudowana "za urzędnika" a Kraków? ;-)
    Gdzie jest ładniej?

    www.elipsa.info

  • 198. Data: 2012-01-25 18:45:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 14:28, quent pisze:
    > Twoje ukochane państwo stanie mu na drodze i pogoni go razem z Twoimi
    > głupimi, naiwnymi planami:
    > http://wdeska.wordpress.com

    Niestety gusta są takie, że na jedną szopę w zgodzie z prawdziwą
    ekologią i estetyką miejsca przypada tysiąc koszmarów. To ja już wolę
    poświęcić ten jeden promil wolności. Zresztą... i tak nic to nie daje,
    bo koszmary powstają mimo prawa. Podhale praktycznie wygląda jak sen
    wariata i chyba nigdzie w Europie nie jest gorzej (a zwykle jest
    znacznie, znacznie lepiej).

    --
    pozdrawia Adam
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 199. Data: 2012-01-25 18:47:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 14:42, quent pisze:
    > Ty ciągle nie widzisz sedna.
    > Niedługo nie będziesz się dziwił, że Ci nie będą pozwalać zimą chodzić
    > bez czapki na głowie.

    1. Przesadzasz.
    2. Nic z tym nie zrobisz. Bo źle pojmujesz istotę, nie chodzi o
    ograniczenie wolności tylko tworzenie kolejnych etatów.

> [...]
    > konieczne aby uniknąć innych, jeszcze gorszych. Dawno jednak
    > przekroczony został *niezbędny zakres* tych ograniczeń - popadamy w

    Społeczeństwo jest niczym organizm, jak się przeżre, to się porzyga. Mam
    nadzieję, że tego nie dożyję.

    --
    pozdrawia Adam
    /bo w nas jest powszechny, wrodzony talent do tworzenia rzeczy brzydkich/

  • 200. Data: 2012-01-25 18:51:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 19:21, quent pisze:
    > Nowa Huta została zbudowana "za urzędnika" a Kraków? ;-)
    > Gdzie jest ładniej?

    Obecnie? To straszne, ale w Hucie. Przynajmniej nie ma takiego burdelu
    reklamowanego, jest znacznie więcej zieleni i miejsca do parkowania i w
    ogóle, do poruszania się.
    To jest właśnie dobitny przykład, co się dzieje, jak znika kontrola.

    http://as.elte-s.com/patrz/odkryj_krakuf.htm
    i ani jednego z Huty, choć oczywiście tam też są niezłe kwiatki.

    --
    pozdrawia Adam
    /pięć chlebów, dwie ryby, woda w wino - kto dał przykład piractwu?/