  • 101. Data: 2012-01-23 18:32:25
    Temat: Re: ACTA
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-01-23 16:21, Janko Muzykant pisze:

    > A ja napiszę teraz ''dupa'' i - o ile w określonym wypadku dostałbym za
    > to grzywnę, a nawet tydzień paki, konsekwencje mojego nielegalnego czynu
    > tu i teraz najprawdopodobniej będą żadne.
    > Miliony mówią ''dupa'', przekraczają prędkość, plują na chodnik albo
    > piracą i jakoś nikt za to nie siedzi.

    Może trochę z innego podwórka, ale to właśnie pokazuje co nasze państwo
    prawe i sprawiedliwe może z Tobą zrobić
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2012012
    3/POWIAT01/558910524
    Internauci i posiadacze komputerów mogą beknąć prędzej jak myślą i nawet
    przez dłuższy czas nie będą wiedzieć za co.
    Takie czasy Panie :-)

  • 102. Data: 2012-01-23 18:37:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-23 12:53:18 +0000, Maru <m...@n...pl> said:

    > Czy to będzie oznaczać, że za zrobienie zdjęcia komuś lub czemuś można
    > będzie beknąć? Nagle może się okazać, że serwery pozamykają bo galerie
    > naruszają prawa własności i myśli intelektualnej twórców tego co na
    > zdjęciach. A powielanie na zdjęciach rzeźb, budynków i czegokolwiek
    > będzie traktowane jako piractwo.

    Nie słyszysz tego sapania za plecami?
    Idzie 1984.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2012-01-23 18:39:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-23 10:08:55 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Jeśli komuś się wydaje, że tworzy rząd światowy, to mu się raczej
    > wydaje. Jeśli ktoś się bawi w wolnomularstwo, to raczej się bawi.
    > Konflikty żydowskich frakcji nie różnią się specjalnie od konfliktów
    > frakcji chrześcijańskich, kucharzy różnych szkół albo zbieraczy
    > pokemonów,

    Siur.
    A I i II WW, to w innym matrixie były.
    Oczywiście zupełnie nie wnikając w przyczyny.
    Życie nie jest takie zwyczajne, jakbyś chciał, nie jest bardzo
    skomplikowane, ale za bardzo je uprościłeś.

  • 104. Data: 2012-01-23 18:49:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-23 11:34:49 +0000, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > leczę się prywatnie,

    Bo nie zachorowałeś na nic poza anginą czy grypą, no może czasem
    jeszcze do dentysty pójdziesz.
    Ale nie wszyscy mają tyle szczęścia w Twoim wieku i nie wiesz ile go
    będziesz miał jutro. Możesz nagle się dowiedzieć, że masz paskudę, co
    kosztuje 20 kafli miesięcznie.

  • 105. Data: 2012-01-23 18:55:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-23 12:02:17 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Uważasz że każdy powinien produkować coś materialnego? Ile par butów
    > kupisz? ;-)

    Coś Ci powiem.
    Był sobie w latach trzydziestych uw. powiat grajewski. Miasteczko 15k
    mieszkańców, cały powiat nie mam pojęcia.
    Wiesz ile ludzi pracowało w owym Starostwie?
    1. Starosta
    2. Kancelista Starosty
    3. Aż trzech policjantów (na wyłączny użytek starostwa, czyli jakby na
    jego etacie).
    4. Woźny.
    I ku...a pozwolenie na budowę domu załatwiało się w jeden dzień.

  • 106. Data: 2012-01-23 18:58:54
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2012-01-23 14:10, Gil pisze:

    > To nie tak prosto działa. W Sudanie czy Mozambiku pewnie jest popyt na lepsze
    > życie, auta, czystą wodę i edukacje a nikogo to nie obchodzi.
    > Chyba, że przez popyt rozumiesz po prostu konkretna gotówkę która ktos wykłada
    > na stół. Problem w tym, że biedni tej gotówki nie maja a Polska powoli dryfuje
    > w kierunku kraju bez wiedzy i technologi.

    http://www.wykop.pl/ramka/1011187/rybinski-szykujemy
    -sobie-gospodarczy-horror/

  • 107. Data: 2012-01-23 19:24:15
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
[...]
    */

    no ale przed wojną nie było komputerów ;-D

  • 108. Data: 2012-01-23 21:48:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 19:49, JA pisze:

    > Bo nie zachorowałeś na nic poza anginą czy grypą, no może czasem jeszcze
    > do dentysty pójdziesz.

    Wtedy skorzystam z państwowego, kulawego leczenia. Jakbym się tego
    naprawdę bał, za stówę - dwie można sobie kupić pełen serwis.

    > Ale nie wszyscy mają tyle szczęścia w Twoim wieku i nie wiesz ile go
    > będziesz miał jutro. Możesz nagle się dowiedzieć, że masz paskudę, co
    > kosztuje 20 kafli miesięcznie.

    Każdego dnia cieszę się z każdego dnia będąc świadomym, że może być on
    ostatnim. Nie mam woli życia za każdą cenę.

    --
    pozdrawia Adam
    /spopielarnia po naszym trupie!/

  • 109. Data: 2012-01-23 21:53:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 19:55, JA pisze:

    > Coś Ci powiem.
    > Był sobie w latach trzydziestych

    ...w latach, w których kombajn można było zobaczyć na wystawie
    przemysłu, parę butów produkował szewc dzień albo dłużej, a dziury w
    garnku lutował druciarz.
    Coś ci ludzie muszą teraz ze sobą zrobić, a są zbyt ciency i ograniczeni
    na coś innego, niż pierdzonko od siódmej do piętnastej.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 110. Data: 2012-01-23 21:58:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 19:39, JA pisze:

    > Siur.
    > A I i II WW, to w innym matrixie były.

    Ano w zupełnie innym. Dziś taką wojnę można sobie robić w kraju piasku i
    kamieni, gdzie wymiana informacji jak i świadomość wciąż jest na tamtym
    poziomie. Wyobrażasz sobie teraz w Polsce taki zryw patriotyczny?
    Większość zwieje bądź podda się wrogowi, byle mieć spokój. Sam zresztą
    zrobiłbym tak pierwszy.
    Ale w ogóle taki scenariusz byłby raczej niemożliwy do spełnienia ze
    względu na zbyt powszechną wymianę informacji.

    > Życie nie jest takie zwyczajne, jakbyś chciał, nie jest bardzo
    > skomplikowane, ale za bardzo je uprościłeś.

    Na moje maksymalne 40 lat jeszcze uproszczenia są wręcz wskazane.
    Nieśmiało zauważę, że większości nie zostało dużo więcej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/