  • Data: 2014-01-14 00:16:50
    Temat: Re: 5hp30 - łomot ze skrzyni, popsuta ?
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-13 23:56, X-Man wrote:
    > "_Michał" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > a próbowałeś dzwonić do jakiegoś serwisu skrzyń biegów? chyba szybciej i
    > prościej będzie niż szukanie szczęścia tu...
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    jeszcze nie, bo żyjemy w dziwnym kraju gdzie się uważa skrzynie
    automatyczne za trudne w naprawie i 3x droższe od auta w całości

    w każdym razie w cenie 4hp20 się kupuje całe auto z 5hp30 i jeszcze
    jest na 2 baki czyli koło 200 litrów paliwa :)

    więc ew. poświęce 5h na kupno czegoś nowego (nowszego), ale na razie
    wolałbym ogarnąć tą skrzynie, zwłaszcza jeśli to olej czy coś takiego.
    tylko przed rozmową muszę mieć info co to w ogóle jest:)