-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3 cylindry
Date: Mon, 16 Feb 2015 16:03:35 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 22
Message-ID: <mbt0s8$60d$1@usenet.news.interia.pl>
References: <mbr35b$253$1@node1.news.atman.pl> <mbr3lh$2n9$1@node1.news.atman.pl>
<mbr60f$d16$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1424099016 6157 83.15.205.22 (16 Feb 2015 15:03:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2015 15:03:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555841
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-02-15 o 23:33, k...@g...com pisze:
> W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:18:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
>> (...)
>> P.S.
>> Pamięta ktoś jeszcze, jakie tarcie wewnętrzne miał silnik M20?
>>(...)
>
> sądzisz `że maił jakieś zdecydowanie większe od współczesnego? Z wyjątkiem gorszego
oleju jaki wtedy był nie było w nim nic dodatkowego żeby tarcie miał mieć większe
albo mniejsze.
>
Ja nie sądzę, ja wiem ;)
To znaczy wiem, ale nie pamiętam szczegółów.
DTR coś mówiło bodajże o ponad 5km (koniach) marnujących się na same
opory wewnętrzne.
Bo to, że to dolnozaworówka, to chyba dobrze wiesz. A to też ma wpływ.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.15 16:26 Tomasz Wójtowicz
- 16.02.15 16:40 Trybun
- 16.02.15 16:51 Ministerstwo Propagandy
- 16.02.15 20:06 janusz_k
- 16.02.15 20:47 Sebastian Biały
- 16.02.15 21:07 k...@g...com
- 16.02.15 21:18 Adam
- 16.02.15 21:42 Tomasz Wójtowicz
- 16.02.15 21:45 Sebastian Biały
- 16.02.15 21:46 k...@g...com
- 17.02.15 03:06 Pszemol
- 17.02.15 09:20 tck
- 17.02.15 13:06 Adam
- 17.02.15 13:12 Trybun
- 17.02.15 13:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga