eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody3 cylindry › Re: 3 cylindry
  • Data: 2015-02-16 16:26:57
    Temat: Re: 3 cylindry
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-02-16 o 16:03, Adam pisze:
    > W dniu 2015-02-15 o 23:33, k...@g...com pisze:
    >> W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:18:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >>> (...)
    >>> P.S.
    >>> Pamięta ktoś jeszcze, jakie tarcie wewnętrzne miał silnik M20?
    >>> (...)
    >>
    >> sądzisz `że maił jakieś zdecydowanie większe od współczesnego? Z
    >> wyjątkiem gorszego oleju jaki wtedy był nie było w nim nic dodatkowego
    >> żeby tarcie miał mieć większe albo mniejsze.
    >>
    >
    > Ja nie sądzę, ja wiem ;)
    > To znaczy wiem, ale nie pamiętam szczegółów.
    >
    > DTR coś mówiło bodajże o ponad 5km (koniach) marnujących się na same
    > opory wewnętrzne.
    > Bo to, że to dolnozaworówka, to chyba dobrze wiesz. A to też ma wpływ.

    Ale w tych pięciu koniach zawarta jest też praca na sprężanie, a ta jest
    mniejsza niż w silnikach górnozaworowych, nie mówiąc już o współczesnych
    wynalazkach ze stopniem sprężania > 10 i doładowaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: