eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody3 cylindry › Re: 3 cylindry
  • Data: 2015-02-16 16:40:15
    Temat: Re: 3 cylindry
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-02-16 o 10:55, J.F. pisze:
    >
    >> Głupszego pytania już nie dasz rady wymyślić. Do czego w ogóle
    >> nawiązujesz że zadajesz na poważnej grupie tak głupkowate pytanie?
    >
    > A podobno nie ma glupich pytan.
    >
    > Jedna rzecz moze byc taka, ze istnieje "optymalny rozmiar cylindra".
    > Takie tam pol litra.
    >
    > No i w rezultacie trzy litry robi sie V6 lub R6, 1.2 robi sie jeszcze R4,
    > a przy mniejszych widac ze cztery cylindry to za duzo.
    >
    > Kogutek moze miec racje ze przy okazji silnik tanszy, choc nie bylbym
    > taki pewny - jak sie ma maszyny i oprzyrzadowanie do produkcji R4, to
    > moze nie byc tak prosto przestawic na R3.
    >
    > No i gdzies tam sie poniewiera sprawa wy(rowno)wazenia biegu - R4 ma
    > nieuknione drgania, R3 tez, ale inne.
    >
    > J.
    >

    Ale sa głupio sformułowane. To tak jakby ktoś pytał dlaczego D. Tusk był
    lepszym premierem niż inni?
    A co do silnika to jak dla mnie użytkownika jest jakaś pomyłka. Trzęsie
    się jak galareta, i niestety, okazuje się że apetyt na paliwo ma jak
    spora czwórka, a może nawet szóstka. Gdybym nie miał to sądziłbym że to
    jakiś żart że teraz zimą 1,5 litrowy dieselek może pożerać około
    7litrów/100.
    Wobec powyższego jak mam odpowiedzieć na tak głupawo zadane pytanie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: