eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2003 Punto 1.9 JTD › Re: 2003 Punto 1.9 JTD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2003 Punto 1.9 JTD
    Date: Sat, 8 Jul 2017 22:06:57 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <ojre1l$5lh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ojpils$kat$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 8 Jul 2017 20:07:17 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="5809"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <ojpils$kat$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609897
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-08 o 05:14, Pszemol pisze:
    > Warto takie autko kupić dla 18-latka?
    >
    > Jak jest z niezawodnością?
    >
    > Typowe bolączki z tą wersją?
    >
    > Co posprawdzać przed zakupem?
    >
    Jak 1.9JTD to pewnie dwójka przed FL.
    Sugestia: dodaj niewiele wiecej kasy iweź rocznik 2004 (nie bierz 2003
    nawet jeśli to FL).
    Poznasz je po większych reflektorach.

    Jeśli jednak się uprzesz na II to:
    -padający przekaźnik wspomagania (często spotykane, w FL poprawione.
    naprawa tania) oraz padający czujnik momentu skrętu (rzadziej)
    -raczej słabe maglownice (ale za to tanie)
    -silnik 1.9JTD jest świetny (naprawdę!) i z bolączek to pada w nim dość
    często czujnik położenia wału (100pln, łatwa wymiana z kanału)
    -nie wiem czy w punto ta bolączka będzie występować, ale w doblo z tym
    silnikiem są problemy z cieżkowysprzęglającym się silnikiem (sprzęgło
    łapie przy podłodze)
    -w pII będzie najprawdopodobnie szaleć korozja (w FL 2004 jest dużo
    lepiej - mam oba). Korozji szukaj w progach (opukaj i nie bierz
    smarowanego bitexem (gwarantowane maskowanie korozji progów). Otwórz
    klapkę z numerem vin, podnieś palcami wykładzine z wygłuszeniem i
    poświeć latarką (szukaj purchli i rdzy). Jak ma purchle to licz go na
    max 2-3 lata
    -reflektory w II są słabe (ciemne). W FL jest dużo lepiej a same lampy
    (zwykle pożółkłe) można tanio wymienić - nówki po 150pln
    -ręczny i działanie bębnów (jakoś takie padliwe mi się wydają - ale ja
    częśto używam ręcznego i kupuje tanie)
    -walenie z tyłu to w zasadzie zawsze jedno - rozwalona guma amortyzatora
    (sama wymiana amortyzatora jest tania i bajecznie prosta - bez kanału i
    2 śruby).
    -mechanizm wycieraczek potrafi się rozlecieć ale tego nie sprawdzisz.
    Mechanizm tani i dość łatwo wymienić.
    -JTD będzie w tym samochodzie wymagał ginekologa do napraw.

    poza tym ok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: