  • Data: 2010-11-22 10:47:20
    Temat: Re: 2.0 d4d w corolce verso opinie
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-18 19:37, uciu pisze:
    > Witam,
    >
    > w poszukiwaniu "czegoś większego i bardziej rodzinnego' od obecnego przemieszczacza
    > trafiłem dziś na
    > Corolle Verso 2.0 D4D 116KM.
    > Macie jakieś doświadczenia z tą "turecką" Tojotą?
    > Zapewne czeny czeście drogie bo za rozrząd chcą 2tyś (jakbym brał to wymienią mi go
    > cenie - auto sprzedaje salon Toyoty).
    > Jaką trwałość mają te silniki?
    > Jak z korozją nadwozia???? - w miejscu gdzie był zaczep na antene CB jest wystarty
> [...]
    /C16013172_3.jpg pod tym wlasnie zaczepem

    > co do samego autka:
    > 100k km przebiegu
    > 2005rocznik

    zapomniałeś dodać, że od dziadka z Niemiec, który tylko do kościoła jeździł, nie
    palił,
    serwisował w ASO i w dodatku ten dziadek był kobietą. A to, ze każda część jest
    innego
    koloru to przez drobną stłuczkę parkingową z dachowaniem.

    BP,MSANC ;)

    to tak a propos diesla co to jeździł po 20kkm rocznie, jeszcze z CB radiem :)
    moja żona jeżdżąc tylko w weekendy robi rocznie 15 tyś. - samochód w tygodniu jest
    nieużywany.