  • 1. Data: 2010-11-18 19:37:52
    Temat: 2.0 d4d w corolce verso opinie
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    w poszukiwaniu "czegoś większego i bardziej rodzinnego' od obecnego
    przemieszczacza trafiłem dziś na
    Corolle Verso 2.0 D4D 116KM.
    Macie jakieś doświadczenia z tą "turecką" Tojotą?
    Zapewne czeny czeście drogie bo za rozrząd chcą 2tyś (jakbym brał to
    wymienią mi go w cenie - auto sprzedaje salon Toyoty).
    Jaką trwałość mają te silniki?
    Jak z korozją nadwozia???? - w miejscu gdzie był zaczep na antene CB jest
    wystarty lakier z rudą na wierzchu...
    http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C16/01/31
    /C16013172_3.jpg pod tym
    wlasnie zaczepem

    co do samego autka:
    100k km przebiegu
    2005rocznik
    malowanne tylny błotnik+tylne drzwi+przednie cieniowane
    wymienione po stłuczce zderzak + błotnik z przodu+maska cieniowana
    auto raczej pewne co do przebiegu i historii (robione wszystko u nich-aso
    tojotki)
    w środku zadbane, z zewnątrz tylko ta rdza na klapie
    cena 43tys z rozrządem lub 41 bez (jak sie nie zdecyduje robic i nich zejda
    z ceny)

    uciu

  • 2. Data: 2010-11-19 07:10:56
    Temat: Re: 2.0 d4d w corolce verso opinie
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w środku zadbane, z zewnątrz tylko ta rdza na klapie
    > cena 43tys z rozrządem lub 41 bez (jak sie nie zdecyduje robic i nich

    Co do rozrządu to kompletne oryginały (razem z pompą i tłumikiem) chodzą za
    700-1000 zł. Z plusów to czytałem że w Verso z tym silnikiem nie ma koła
    dwumasowego, z minusów to ta cena wydaje mi się zawyżona zwłaszcza za tyle
    napraw lakierniczych i blacharskich.

  • 3. Data: 2010-11-19 07:19:40
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 19 Lis, 07:10, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > U ytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisa w wiadomo
    cinews:ic3rq1$8if$1@news.onet.pl...

    1/C16013172_3.jpgpod

    > Co do rozrz du to kompletne orygina y (razem z pomp i t umikiem) chodz za
    > 700-1000 z . Z plus w to czyta em e w Verso z tym silnikiem nie ma ko a
    > dwumasowego, z minus w to ta cena wydaje mi si zawy ona zw aszcza za tyle
    > napraw lakierniczych i blacharskich.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Jeśli w salonie chcą 41-43 tys, to znaczy, że właściciel zostawił tam
    auto za 31-33.

    Michał

  • 4. Data: 2010-11-19 08:08:26
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    >Jeśli w salonie chcą 41-43 tys, to znaczy, że właściciel zostawił tam
    >auto za 31-33.

    nie do końca tak jest. Oni nie zarabiają na tych samochodach a zależy im
    żeby ktoś kto zostawia w rozliczeniu wziął nowe autko. Oczywiście nie płacą
    dokladnie rynkowej ceny, ciut zaniżona ale nie o 1/4.

    Na przykładzie fiata, do konkretnego autka mojego ojca które zostało
    zostawione w salonie ASO doliczyło 3tys i wystawili go na plac z używanymi.
    Zawsze od tej ceny możesz coś urwać więc zarabiają mało lub nic.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2010-11-19 21:46:01
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    Z plusów to czytałem że w Verso z tym silnikiem nie ma koła
    > dwumasowego,

    Niestety jest, nie było w dwulitrowym d4d ale 90 konnym - tylko ten akurat
    silnik nie był montowany w Verso.

  • 6. Data: 2010-11-22 10:47:20
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-11-18 19:37, uciu pisze:
> [...]
    > z rudą na wierzchu...
    > http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C16/01/31
    /C16013172_3.jpg pod tym wlasnie zaczepem

    zapomniałeś dodać, że od dziadka z Niemiec, który tylko do kościoła jeździł, nie
    palił,
    serwisował w ASO i w dodatku ten dziadek był kobietą. A to, ze każda część jest
    innego
    koloru to przez drobną stłuczkę parkingową z dachowaniem.

    BP,MSANC ;)

    to tak a propos diesla co to jeździł po 20kkm rocznie, jeszcze z CB radiem :)
    moja żona jeżdżąc tylko w weekendy robi rocznie 15 tyś. - samochód w tygodniu jest
    nieużywany.