eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 14:34:01 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309012441 12183 172.20.26.241 (25 Jun 2011 14:34:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 14:34:01 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 83.238.153.128
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379082
    [ ukryj nagłówki ]

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > > a ja zamiast iść w zaparte jednak zastanowiłbym się nad kogutowym wywodem.
    > > owszem paliwo zapali sie i bez świecy ale czy to będzie optymalna praca
    > > i ile taki silnik pochodzi?
    > > z pewnością były są jakieś niewysilone silniki diesla które będą
    > > chodziły bez świec żarowych
    >
    > naprawiałem kiedyś silniki Diesla (3-12litrów) które nie miały świec
    > żarowych. nie chciałem Kogutkowi dowalać, bo już nie potrzeba. w każdym
    > razie istnieje cała masa innych diesli o których samochodom sie nie
    > śniło. bez świec, pracują oszczędnie i sprawnie. Na polskich lotniskach
    > jest wiele wozów gaśniczo ratowniczych napędzanych dwusuwowymi Dieslami.
    > Nie mają świec, mają sprężarki powietrza, (niektóre) nie mają turbo.
    >
    > ToMasz
    I tu pojawia się problem. Robotnik wykwalifikowany zabiera głos w sprawach o
    które zna z tego że rozebrał, umył, zawiózł do szlifu i złożył w odwrotnej
    kolejności niż rozebrał. Wyremontować silnik potrafi każdy, tylko nie wszyscy
    o tym wiedzą. W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników był
    odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie. Jak się wie
    co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy element.
    Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z jego
    krawędzi była gorzej chłodzona. W silniku benzynowym w pewnych szczególnych
    warunkach też występuje zjawisko samozapłonu. Musi mieć gaźnik i musi być
    przegrzany. Prąd do cewki wyłączony a on pracuje. Mieszanka zapala się od
    żarzącego nagaru albo od zaworu wydechowego. Patrz pan, zawór wydechowy robi
    za świecę żarową a pan piszesz że w tamtych nie było świec żarowych. Zaworów
    wydechowych też nie było.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: