    From: "Piotr" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przed zakupem Alfa 156 JTD
    Date: Thu, 7 Apr 2011 17:11:04 +0200

    Witam, mam na oku Alfę 156 1.9JTD z 2001 roku. Przebieg 220 tys (raczej
    realny).
    Proszę o wypowiedzi tych którzy mają taką alfę lub się na nich znają.

    Dwie rzeczy mnie martwią ale nie wiem czy to coś poważnego:
    1. Spore drgania kierownicy na biegu jałowym. Jak dodam gazu znikają.
    Drgania przy ruszaniu gaszeniu i zapalaniu silnika. Sprzedawca twierdzi że
    koło dwumasowe było wymieniane. Napewno jednak wybity jest łącznik metalowo
    gumowy - (tuleja gumowa jest wybita z tego łącznika) który łączy silnik z
    czopem kolumny wahacza przód jak patrzysz na silnik to po lewej stronie od
    góry. Sprzedawca twierdzi że jak sie go wymieni to drgania ustaną. Wierzyć
    mu?
    2. Migająca kontrolka świec żarowych - po przekręceniu stacyjki kontrolka
    nie gaśnie tylko miga. Po odpaleniu już nie miga. Myslę że to może być
    awaria którejś świecy żarowej. Mam rację?
    Proszę o pilną pomoc.

    --
    PZ