  • Data: 2011-04-07 17:16:41
    Temat: Re: Przed zakupem Alfa 156 JTD
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:inkk6g$omp$1@news.onet.pl...

    > Witam, mam na oku Alfę 156 1.9JTD z 2001 roku. Przebieg 220 tys (raczej
    > realny).
    > Proszę o wypowiedzi tych którzy mają taką alfę lub się na nich znają.
    > Dwie rzeczy mnie martwią ale nie wiem czy to coś poważnego:
    > 1. Spore drgania kierownicy na biegu jałowym. Jak dodam gazu znikają.

    Może się kończyć dwumasa, a ponieważ są w alfie bardzo trwałe, więc ma
    pewnie te 220 tyś nalatane, czyli jeszcze oryginalna

    > Drgania przy ruszaniu gaszeniu i zapalaniu silnika. Sprzedawca twierdzi
    > że koło dwumasowe było wymieniane. Napewno jednak wybity jest łącznik

    chyba że mówi prawdę, to poduchy silnika. U mnie jeszcze jakąś poduchę
    wymieniali w serwisie ale nie chcieli powiedzieć jaką kurde. A efekt był
    właśni etaki, że przy odpalaniu z otwartymi drzwiami chciało je wyrwać z
    zawiasów (przy gaszeniu podobnie)

    > metalowo gumowy - (tuleja gumowa jest wybita z tego łącznika) który
    > łączy silnik z czopem kolumny wahacza przód jak patrzysz na silnik to
    > po lewej stronie od góry. Sprzedawca twierdzi że jak sie go wymieni to
    > drgania ustaną. Wierzyć mu?

    może tak.. może nie... ja tego nie ruszałem

    > 2. Migająca kontrolka świec żarowych - po przekręceniu stacyjki kontrolka
    > nie gaśnie tylko miga. Po odpaleniu już nie miga. Myslę że to może być
    > awaria którejś świecy żarowej. Mam rację?

    spalona któraś świeca, miga jakieś 30 sekund

    > Proszę o pilną pomoc.

    proszę bardzo

    --
    Irokez