  • 41. Data: 2010-06-08 20:35:41
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010, Irokez wrote:

    > Gołębie srają przy antenach.
    > A jeśli chodzi o F'ki to mają się dobrze. Wkręcone toto w konwerter i nałozony
    > gumowy kapturek.

    a bywa to roznie , za
    pl.rec.telewizja
    Subject: Pasta zabezpieczajaca

    On Mon, 7 Jun 2010, BaX wrote:
    | A to nic dziwnego z tą wodą w kablu. Jak weszłą WTV
    | na rynek koleś trzy razy przynosił tuner do wymiany
    | bo po 2-3 dniach bo sie psuł. Za trzecim razem
    | poszedłem z nim to podłączać, okazało się, że w czasie
    | jak mu kabel odłączony od tunera wisiał z okna na podłodze
    | zrobiła się duża kałuża. Początkowo myślałem że to po kablu
    | ścieka woda ale kabel z zewnątrz był suchy, wode ciągło
    | wewnątrz. Ten co to montował rzucił kabel po metalowym
    | dachu, przyszedł śnieg, potem roztopy, ktoś był z dachu
    | śniego zrzucać, musiał przyciąć kabel.
    | Kabel 'zaciągnał' wodę jak wężyk i wlewał do tunera.

    jp

  • 42. Data: 2010-06-08 21:50:09
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj,

    On Tue, 8 Jun 2010, Miłosz Skowyra wrote:

    | Tak się niestety składa że RoMan ma rację... w czasach gdy wy nie
    | wiedzieliście co to jest internet...
    aha, teraz bedziemy sie licytowali kto ma duzszy

    | RoMana węzeł przekazywał zachodnie (bo polskich jeszcze nie było) grupy
    | dyskusyjne do użytkowników sieci FidoNet.
    np. soc.culture.polish, najgorsza gadzinowka, gdzie polacy z usa pluli
    w twarz polakom z kanady, pozniej przeszlo to na polipa
    naprawde przerazajace

    | Było to w czasach modemów 2400 bps i cen modemów wyższych od cen potężnych
    | stacji roboczych 286 ;)
    przesadzasz, juz w 1990 kosztowalo to chyba z 500 zl
    moge ci 1 , 2 dac
    internet to byl juz na 9600

    | Gdyby którykolwiek z was zadał sobie trud i poszukał, znalazłby wystarczająco
    | dużo informacji na temat RoMana.

    tak, 1014 czerwiec 2004, 32 dziennie, sobota niedziela !!!!
    to naprawde jest chore, czy taki czlowiek ma czas na myslenie ???
    ~50 000 wiadomosci policzonych

    naprawde nie interesuje co zrobil i komu, widze ze rozrabia wzbudzajac flejmy
    czego przykladem jest ten watek w ktorym pisze o wszystkim tylko nie o temacie
    "montaż wtyku F"

    | Dawno temu odpuściłem sobie pisanie na grupach z bardzo prozaicznego powodu,
    | braku kultury - powiem więcej... odpychającego braku kultury.
    sadze, ze dobrze zrobiles, jednego mniej

    i nie mitologizuj przeszlosci, bo mam nadzieje, ze takiego syfa jak
    latach 90 na polskich grupach, to juz nie bedzie
    jak zaczalem wtedy to czytac, to doznalem przwdziwego wstrzasu:
    chamstwo, glupota, nienawisc - wiec naprawde nie ma czego zalowac

    (no potem to byl jeszcze skowronek - pdobny charakter)

    | I owszem, takie sytuacje zdarzają się niecodziennie, jakkolwiek wystarczająco
    | często żeby się zniechęcić do dzielenia wiedzą, powód prozaiczny... dlaczego
    | chcąc pomóc komuś... mam znosić oblewanie pomyjami ?
    a komu on chce pomoc - flejmami, ze najlepiej to od tylu po polsku

    wiec ja ci mowie, ze to bzdura

    facet jest zwyklym warcholem, ktory wywoluje awantury i budzi naturalny
    protest,

    jest to typ ktory chce wszystkich pouczac, nie nauczac, bo ma niewiele
    do powiedzenia

    jak chce komus pomoc niech zrobi dobra strone, a nie zamula siec

    | grupach, a co gorsza w dzisiejszych czasach zostawiacie po sobie wieloletnie
    | pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez lata... warchoły jedne.
    |
    | Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    | potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.
    o czym ty piszesz, osmieszasz sie

    widze, ze nie masz zielonego pojecia o interecie i tym co sie
    w nim dzieje

    przeciez moje dewizy to:

    "Komputer wlaczony do sieci stanowi wspolne dobro wszystkich
    jej uzytkownikow, a animowosc to zludzenie jego wlasciciela."

    "Tylko prawdziwe trole podpisuja sie prawdziwym nazwiskim."

    uwazam, ze obowiazkiem kazdego przyzwoitego czlowieka, ktory
    ma jeszcze troche rozsadku jest tepienie takich skowronkow

    jp

  • 43. Data: 2010-06-08 22:02:37
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010, identifikator: 20040501 wrote:

    | dobry temat, ja się podłączę...
    |
    | a Kto ma zrobiony wtyk F przy zewnętrznej antenie telewizyjnej?
    | nie wiem co za debil to wymyślił, a reszta głupków bezmyślnie kopiuje...
    | jak można w antenie na dachu zamontować gniazdo F, w głowie mi się to nie
    | mieści...
    |
    | a dlaczego? a dlatego, że kabel pracuje i na przykład u mnie po zimie złączka
    | na poddaszu się rozłączyła - środek kabla się skurczył i wsunął "w kabel"...
    |
    | pytanie: co dzieje się u Was na dachach przy antenach ze złączką F?

    Wiesz jest roznie i o tym mowilismy na pl.rec.telewizja

    Tu jak widze glownie rozmawia sie o romku.

    Moje uwagi:

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Najlepiej dobra tasma monterska (adhesive tape).
    W zaleznosci od klimatu, rodzaju F-ki, kabla, sa rozne
    zagrozenia zwiazane, głownie z wilgocia.
    W Polsce, zwykle co naleci to wyschnie, ale juz w Anglii
    to woda moze wyplywc z kabla do domu, byc zasysana przez
    "hermetyczny" LNB, czy DiSEqC, korodowac styki zlaczek.

    Dawniej do LNB dolaczano specjalna mase hermetyzujaca,
    jak guma do zucia.

    Wazne zeby bylo to szczelne, bo bedzie wsysalo wode,
    tak jak dawniej torebki plastykowe na LNB.

    Z wazelina, smarami to nie probuj, wyplynie ci to, zasyfi
    okolice i przyciagnie kurz i syf z calej okolicy.
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    Inne mozliwosci:

    [Szybkozłączka+CaP]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/281-szybkozla
    czkacap

    Zastosowanie:
    - częste ściąganie i nakładanie kabla do konwertera lub odbiornika,
    podręczne np. w serwisach, przy testach lub sprawdzaniu sprzętu.
    - przekładanie kabla z jednej anteny (konwertera) do kilku
    odbiorników satelitarnych.

    A przy jednorazowkach:
    [Złączka CaP czarna]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/272-zlaczka-c
    ap-czarna-100szt

    Jest wodoszczelna, a czarna złączka jest odporna na promienie
    słoneczne i UV.
    Zalecana jest zwłaszcza przy konwerterach (na zewnątrz) - łączy
    w sobie zwykłą F-kę i jej zabezpieczenie (strata zaledwie 0,08dB).
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    Pzdr.J.P.

  • 44. Data: 2010-06-08 22:26:05
    Temat: Re: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witaj Pawle.

    On Tue, 8 Jun 2010, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Trzech ;-)

    to moze zalozycie alt.pl.kochamy.romusia
    obiecuje, ze nie bede przeszkadzal

    nie jestem purysta, ale temat jest o "wtyku F",
    a zrobil sie:
    "O wielkich zaslugach RoMan'a dla jego kolegów"

    Pozdrawiam Serdecznie, jp

  • 45. Data: 2010-06-08 22:29:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Tuesday, June 8, 2010, 11:50:09 PM, you wrote:

    [...]

    > facet jest zwyklym warcholem, ktory wywoluje awantury i budzi
    > naturalny protest,

    A kim ty jesteś? Sfrustowanym "naukowcem", który utknął na
    niewłaściwej uczelni? Studenci cię nie szanują i postanowiłeś
    porządzić tutaj?

    > jest to typ ktory chce wszystkich pouczac, nie nauczac, bo ma
    > niewiele do powiedzenia

    Pokaż, co ty masz do powiedzenia, poza nawiedzonymi teoriami na temat
    polskiej pisowni i wycieczkami osobistymi. Pokaż co zrobiłes dla innych.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2010-06-08 22:38:23
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    sprobuj przeczytac choc jeden post do konca

    pisalem:
    "Komputer wlaczony do sieci stanowi wspolne dobro wszystkich
    jej uzytkownikow, a animowosc to zludzenie jego wlasciciela."

    na prawde nie interesuja mnie twoje frustracje, jest to
    wszystko w sieci

    umowmy sie ze bedziemy pisali o temacie:
    "Prawidłowy montaż wtyku F"

    a wy sobie zalozycie grupe:
    alt.pl.kochamy.romusia

    Dziekuje za mila rozmowe, jp

  • 47. Data: 2010-06-08 22:58:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Wednesday, June 9, 2010, 12:26:05 AM, you wrote:

    [...]

    > nie jestem purysta, ale temat jest o "wtyku F",
    > a zrobil sie:
    > "O wielkich zaslugach RoMan'a dla jego kolegów"

    To po co wpieprzyłeś swoje smęcenie o polskich znakach narodowych?
    Żeby potrolować?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2010-06-08 23:01:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Wednesday, June 9, 2010, 12:38:23 AM, you wrote:

    > sprobuj przeczytac choc jeden post do konca
    > pisalem:
    > "Komputer wlaczony do sieci stanowi wspolne dobro wszystkich
    > jej uzytkownikow,

    Czyżbyś coś mi sugerował? Coś karalnego?

    > a animowosc to zludzenie jego wlasciciela."

    Jaka anonimowość?

    > na prawde nie interesuja mnie twoje frustracje, jest to wszystko w
    > sieci

    Przyjemnej lektury życzę. Lata ci tozajmie.

    > umowmy sie ze bedziemy pisali o temacie:
    > "Prawidłowy montaż wtyku F"

    Schozofrenia czy skleroza? Sam skręciłeś na polskie litery.

    > a wy sobie zalozycie grupe:
    > alt.pl.kochamy.romusia

    I CKJ?

    --

    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2010-06-08 23:34:52
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-08 22:50, Jerzy Pastusiak pisze:
> [...]
    >
    > uwazam, ze obowiazkiem kazdego przyzwoitego czlowieka, ktory
    > ma jeszcze troche rozsadku jest tepienie takich skowronkow

    Krótko i zwięźle ujmę to tak:
    Albo napiszesz to po polsku licząc na ripostę, albo mam Cię głęboko w
    poważaniu patrząc na sposób w jaki zwracasz się do mnie. Bo jedyne co
    odczytuję z Twoich wypowiedzi to bezsadny brak szacunku do rozmówcy.
    I nie znajduję żadnego powodu, dla którego miałbym tolerować takie
    zachowanie względem mojej osoby.
    Gdybyś kiedykolwiek wybierał się na browara z swoimi znajomymi, to nie
    zapomnij wspomnieć jaki jesteś kozak... bo na tej grupie... to chyba
    stracisz szacunek.

    Jakich odpowiedzi spodziewasz się pisząc np:
    "aha, teraz bedziemy sie licytowali kto ma duzszy" - ??? Co to duzszy ?
    "rzesadzasz, juz w 1990 kosztowalo to chyba z 500 zl
    moge ci 1 , 2 dac
    internet to byl juz na 9600" ??? Co to rzesadzasz ? no i co mogę dostać
    1 i 2 ??
    "no potem to byl jeszcze skowronek - pdobny charakter" kto to jest
    pdobny ??
    " widze, ze nie masz zielonego pojecia o interecie i tym co sie w nim
    dzieje" - przyznaję... próbowałem cały wieczór połączyć się z
    Intereciem... i nic... i faktycznie nie mam zielonego pojęcia co się w
    owym Interecie dzieje...

    PS. Swoje dewizy to schowaj do portfela... a nuż się przydadzą... jak
    dawniej...

    Bez szacunku, pozdrawiam Miłosz.

  • 50. Data: 2010-06-09 12:44:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Do reszty grupowiczów a w szczególności panów Roberta i
    > Jerzego...
    > Wasza dyskusja rozpoczęła się od zwrócenia uwagi o pisaniu
    > w poprawnym stylu, a doprowadziła do eskalacji chamstwa w
    > wykonaniu ww. pisarzy.

    Moment, pokaż mi eskalację chamstwa (albo nawet samo
    chamstwo, bez eskalacji) w moim wykonaniu, OK? Chyba że
    myślenie inaczej niż Roman samo w sobie jest już chamstwem
    :-).

    > Dokładnie tak samo jak na ulicy... zwróć komuś uwagę na
    > niepoprawne zachowanie a bardzo prawdopodobne staje się
    > oberwanie po gębie.

    J.w. Napisałem że Roman sprawia wrażenie człowieka
    pozbawionego dystansu do swojej osoby, który łatwo się
    obraża. To jest moje odczucie, być może mylne bo osobiście
    go nie znam, oceniam po tym co czytam. Czy to chamstwo?

    > Jakkolwiek każdy z was pewnie przyzna jak bardzo nie znosi
    > chamstwa, to wielu uwielbia je jednocześnie uprawiać i
    > krytykować.

    Czy krytyka = chamstwo?

    > Wstyd Panowie... to właśnie sprawia że wielu ludziom
    > odechciewa się pisania na grupach, a co gorsza w
    > dzisiejszych czasach zostawiacie po sobie wieloletnie
    > pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez lata...
    > warchoły jedne.

    I kto tu zaczyna być chamem ;-). Pokaż mi jednego posta, w
    którym nazwałem Ciebie lub Romana np. warchołem ;-).
    Potwierdza się moja opinia o Wam podobnych, uzurpujecie
    sobie prawo do cenzurowania, dyktowania innym jedynie
    słusznego sposobu wypowiedzi, potępiania każdego kto ma inne
    zdanie :-). Uważacie że staż na grupie daje Wam takie prawo?
    Nie masz ochoty to nie pisz i nie czytaj, Twoja sprawa.
    Wyluzuj, i Ty, i Roman. Nic do Was nie mam, mogę normalnie
    rozmawiać, ale uważam że czepianie się ą, ę czy też ó na
    grupie stricte technicznej jest lekko dziecinne. Ja np.
    piszę z polskimi znakami, ale nie zawsze się to potem
    wyświetla, przynajmniej u mnie. I jaki to problem? Gorzej
    gdy ktoś zaczyna bluzgać, jawnie obrażać itd. Wtedy
    faktycznie staje się to niesmaczne i z takimi z reguły
    kończę konwersację...

    > Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są
    > ludźmi,

    A Wy oczywiście jesteście kryształowi ;-))). Wyluzuj
    człowieku....

    > a nie potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Z imienia i nazwiska przedstawiam się w oficjalnej
    korespondencji, nie mam życzenia żeby ktoś sobie moim
    nazwiskiem twarz wycierał na grupie. Wiem, najchętniej
    byście z Kol. Romanem (choć tego nie jestem pewny)
    wprowadzili taki wymóg, pod groźbą aresztu, ale raczej
    niedoczekanie ;-)))

    > Przepraszam resztę grupowiczów.

    Myślę że większości Grupowiczów to zwisa jak kilo kitu ;-)

    Pozdrawiam
    Robert