    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Date: Tue, 8 Jun 2010 23:50:09 +0200
    <1...@p...pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <huj0qp$rh9$1@news.onet.pl> <2AaPn.23431$tY5.4611@newsfe17.ams2>
    <1...@p...pl> <9TsPn.23097$uf4.10931@hurricane>

    Witaj,

    On Tue, 8 Jun 2010, Miłosz Skowyra wrote:

    | Tak się niestety składa że RoMan ma rację... w czasach gdy wy nie
    | wiedzieliście co to jest internet...
    aha, teraz bedziemy sie licytowali kto ma duzszy

    | RoMana węzeł przekazywał zachodnie (bo polskich jeszcze nie było) grupy
    | dyskusyjne do użytkowników sieci FidoNet.
    np. soc.culture.polish, najgorsza gadzinowka, gdzie polacy z usa pluli
    w twarz polakom z kanady, pozniej przeszlo to na polipa
    naprawde przerazajace

    | Było to w czasach modemów 2400 bps i cen modemów wyższych od cen potężnych
    | stacji roboczych 286 ;)
    przesadzasz, juz w 1990 kosztowalo to chyba z 500 zl
    moge ci 1 , 2 dac
    internet to byl juz na 9600

    | Gdyby którykolwiek z was zadał sobie trud i poszukał, znalazłby wystarczająco
    | dużo informacji na temat RoMana.

    tak, 1014 czerwiec 2004, 32 dziennie, sobota niedziela !!!!
    to naprawde jest chore, czy taki czlowiek ma czas na myslenie ???
    ~50 000 wiadomosci policzonych

    naprawde nie interesuje co zrobil i komu, widze ze rozrabia wzbudzajac flejmy
    czego przykladem jest ten watek w ktorym pisze o wszystkim tylko nie o temacie
    "montaż wtyku F"

    | Dawno temu odpuściłem sobie pisanie na grupach z bardzo prozaicznego powodu,
    | braku kultury - powiem więcej... odpychającego braku kultury.
    sadze, ze dobrze zrobiles, jednego mniej

    i nie mitologizuj przeszlosci, bo mam nadzieje, ze takiego syfa jak
    latach 90 na polskich grupach, to juz nie bedzie
    jak zaczalem wtedy to czytac, to doznalem przwdziwego wstrzasu:
    chamstwo, glupota, nienawisc - wiec naprawde nie ma czego zalowac

    (no potem to byl jeszcze skowronek - pdobny charakter)

    | I owszem, takie sytuacje zdarzają się niecodziennie, jakkolwiek wystarczająco
    | często żeby się zniechęcić do dzielenia wiedzą, powód prozaiczny... dlaczego
    | chcąc pomóc komuś... mam znosić oblewanie pomyjami ?
    a komu on chce pomoc - flejmami, ze najlepiej to od tylu po polsku

    wiec ja ci mowie, ze to bzdura

    facet jest zwyklym warcholem, ktory wywoluje awantury i budzi naturalny
    protest,

    jest to typ ktory chce wszystkich pouczac, nie nauczac, bo ma niewiele
    do powiedzenia

    jak chce komus pomoc niech zrobi dobra strone, a nie zamula siec

    | grupach, a co gorsza w dzisiejszych czasach zostawiacie po sobie wieloletnie
    | pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez lata... warchoły jedne.
    |
    | Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    | potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.
    o czym ty piszesz, osmieszasz sie

    widze, ze nie masz zielonego pojecia o interecie i tym co sie
    w nim dzieje

    przeciez moje dewizy to:

    "Komputer wlaczony do sieci stanowi wspolne dobro wszystkich
    jej uzytkownikow, a animowosc to zludzenie jego wlasciciela."

    "Tylko prawdziwe trole podpisuja sie prawdziwym nazwiskim."

    uwazam, ze obowiazkiem kazdego przyzwoitego czlowieka, ktory
    ma jeszcze troche rozsadku jest tepienie takich skowronkow

    jp